قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از افزایش وام مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان با تصویب شورای پول و اعتبار در کشور خبر داد

به گزارش نداي گيلان: احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 8 هزار و 11 واحد مسکن گیلان در پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم متوقف نشده و تا پایان سال 95 تمام پروژه‌های مسکن مهر کشور به اتمام می‌رسد.

وی از تصویب افزایش وام مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان در کشور خبر داد و افزود: شب گذشته شورای پول و اعتبار افزایش وام برای 791 هزار واحد مسکن مهر در کشور را تصویب کرد.

قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف وام مسکن مهر از 50 هزار میلیارد تومان به 55 هزار و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: مصوبه مذکور به تمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور تعلق می‌گیرد.

مهرآبادی سهم گیلان در ساخت مسکن مهر را 75 هزار واحد خواند و ادامه داد: تاکنون 55 هزار واحد تحویل شده و 10 هزار واحد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و 10 هزار واحد نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیون و 820 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: 45 درصد فروش اقساطی، 52 درصد اسناد اعیانی و 75 درصد وصولی اقساط مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده است.

مهرآبادی به ماهانه 280 میلیارد تومان وصولی اقساط مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: افزایش وام 30 میلیون تومانی از محل وصولی‌ها پرداخت می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان تا پایان سال 95 تامین می‌شود، متذکر شد: امسال در هفته دولت 170 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و تا پایان سال جاری 400 هزار واحد تحویل متقاضیان در کشور می‌شود.