موافقت شورای شهر با کمک مالی فوری به داماش/ قراردادی که شهردار لاهیجان آن را خیانت دانست/اهدای واحد مسکونی به دفتر امام جمعه/همای بالاخره پرواز می کند

به گزارش نداي گيلان:

موافقت اعضای شورای شهر با کمک مالی فوری به داماش

اعضای شورای شهر طی نامه ای خطاب به شهردار موافقت خود با کمک مالی به داماش را اعلام کردند. وارش اسپرت نوشت: به دنبال نامه درخواست هیات فوتبال گیلان از شهردار رشت مبنی بر کمک مالی ۲۰۰ میلیون تومانی به باشگاه داماش گیلان، جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت طی نامه ای خطاب به ثابت قدم در این خصوص اعلام نظر نمودند.  در این نامه که به امضای اکثریت اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز رسیده است، عنوان شده که با توجه به وضعیت نگران کننده باشگاه داماش و پیرو نامه پیشین مبنی بر ارائه لایحه دوفوریتی خرید امتیاز تیم داماش، موافقت خود را با پرداخت مبلغ درخواست شده را پس از امضای قرارداد اولیه خرید اعلام می نمایند. گفتنی روز گذشته مسعود رهنما پس از نشست ۴ ساعته خود با با عابدینی نماینده سهامداران باشگاه داماش ایرانیان گفته بود : عابدینی هیچگونه مخالفتی برای واگذاری داماش به شورای شهر وشهرداری رشت ندارد وحتی کمک می کندتا این واگذاری به شکل قانونمند انجام شود. وی در ادامه از اعضای شورای شهر وشهرداری رشت خواست هرچه سریعتر چنانچه خواهان در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه داماش هستند رسمأ پای میز قرار داد با مسولین هیات فوتبال استان ومدیران داماش ایرانیان بنشینند.

قراردادی که شهردار لاهیجان آن را خیانت دانست

شهردار لاهیجان گفت: قرارداد جزیره لاهیجان خیانتی به اصل اعتماد شهروندان است. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعید آگشته در جمع خبرنگاران گفت: در این خصوص تا کنون چندین بار طرح دعوا صورت گرفته که خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم تا پایان فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر خبرهای خوبی دراین زمینه به شهروندان اعلام کنیم. وی اضافه کرد: تمام تلاش مدیریت شهری باز پس گیری جزیره استخر می باشد که هم اکنون یک طرح دعوای جدید بر اساس مالکیت و سرقفلی انجام گرفته که به شکر خدا خیلی خوب پیش رفته و امیدواریم جشن بازپس گیری جزیره را با حضور مردم قبل از پایان دوره چهارم شورا اعلام کنیم. شهردار لاهیجان همچنین خواستار پیگیری قانونی دستگاه قضایی در این مورد شد. آگشته در بخش دیگری از صحبت های خود به احداث باغ نارنج اشاره کرد و گفت: این باغ که در ورودی بام سبز قرار دارد یکی دیگر از  پروژه های عمرانی تیم مدیریت شهری است که به شهروندان تقدیم می شود. وی افزود: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اهدای واحد مسکونی به دفتر امام جمعه

به گزارش خبرنگار رصدرودسر یک واحد مسکونی صبح امروز توسط نماینده مرحوم جانباز سکینه حسنی به دفتر امام جمعه شهرستان رودسر اهدا شد. این واحد مسکونی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع واحد مسکونی در شهرک انصاری قرار دارد. حجت الاسلام علی محمد دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تشکر از این بانوی جانباز گفت: این واحد مسکونی پس از تجهیز و آماده سازی در راستای فعالیت فرهنگی به عنوان مهد قرآن کودکان حضرت رقیه (س) در اختیار شهروندان رودسری قرار می گیرد.

همای بالاخره پرواز می کند

گیل نگاه: «پرواز همای» خواننده گیلانی که قرار بود در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرتی برگزار کند، به‌دلیل آتش‌سوزی در این تالار، سالن اجرای خود را تغییر داد. روابط عمومی این کنسرت اعلام کرده است که «پرواز همای» ۱۴ و ۲۰ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. این اجرا با ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا از ایتالیایی همراه خواهد بود.