به تازگی حرکت تحسین برانگیز یک راننده تاکسی در لنگرود که بالای آینه اش کاغذی نصب کرده، پربازدید شده است.
به گزارش ندای گیلان،در حالی که اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان به خاطر ورود کالاهای قاچاق به کشورشان، ضربه های سنگینی می خورد، تصمیم متفاوت رئیس جمهور فیلیپین مورد توجه قرار گرفت. طی مراسمی، خودروهای گران قیمتی که به صورت قاچاق وارد فیلیپین شده بودند، با بولدوزر، لِه و اوراق شدند. نکته جالب تر این که خودروهایی گران قیمت مانند پورشه، مرسدس بنز، تویوتا و … در بین آن ها دیده می

شود. کاربری در این باره نوشت: « عمرا اون قاچاقچی ها دوباره خودرو وارد کنن». کاربر دیگری نوشت: «حالا مسئولان ما هر روز دستور به برخورد جدی با قاچاقچی به خصوص در همین حوزه خودرو می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد».

شوخی با داوطلبان کنکور

با اعلام نتایج کنکور سراسری از روز گذشته، شوخی با نتیجه و رتبه داوطلبان هم در شبکه های اجتماعی از حد گذشت! در این بین علاوه بر جوک های متنی بسیار، چند عکس جالب هم منتشر شد. یکی از آن ها عکسی بود که نتیجه کنکور را برای دخترها، شستن لباس و برای پسرها، رفتن به سربازی نشان می داد. کاربری زیر این عکس نوشته بود: « کنکور همه زندگی نیست، راه های زیادی برای پیشرفت وجود دارد.» عکس دیگر از کارنامه یک داوطلب بود که به جز زبان، شیمی و زمین شناسی بقیه را 100 درصد زده بود و کاربری نوشته بود: «اگر این کارنامه من بود، بازم بابام می گفت آفرین ولی اگه بیشتر تلاش می کردی، حداقل ادبیات و زبان ‌رو می تونستی بهتر بزنی!». با این حال، در توئیتر هم شوخی های تک خطی زیادی با این ماجرا شد که در ادامه مطلب گزیده ای از آن ها را می خوانید: * رتبه کنکور مهم نیست مهم اینه رفتی دانشگاه ترم اول عاشق نشی. * یادش بخیر اون سالی که رتبه کنکورمو واسه بابام فرستادم گفت شماره کارت نامعتبره. *  هر کی گفت «رتبه کنکور شخصیه»، بدونید بدجوری گند زده وگرنه ایرانی جماعت هرجا خوب باشه تا ۲۰۰ سال داد می‌زنه.
کنکوری که همه مجاز شدن کنکور نیست که پیک شادیه
امشب یه تعداد راننده تاکسی آینده، تو دانشگاه قبول شدن.
رتبه های کنکور امسال به ریاله، اصلا نگران نباشید.

حرکت تحسین برانگیز راننده تاکسی لنگرودی

در حالی که اقتصاد  کشور در شرایط خاصی قرار گرفته، انتشار تصاویری از حرکت های خداپسندانه مردم با واکنش های جالبی در شبکه های اجتماعی روبه رو می شود. به تازگی حرکت تحسین برانگیز یک راننده تاکسی در لنگرود که بالای آینه اش کاغذی نصب کرده، پربازدید شده است. این راننده خوش ذوق و مردمی   روی کاغذی خطاب به مسافرانش نوشته: «اگر کرایه ندارید، بى آن که کسى متوجه شود، بدون تشکر، در مقصد پیاده شوید». کاربری در این باره نوشت: «کاش آدمی مثل ایشان را به عنوان مسئول انتخاب کنند چراکه مشکلات مردم را به خوبی فهمیده است.» کاربر دیگری نوشت: «چرا هیچ سازمان و نهادی از این جور آدم ها که کم هم نیستند، تشکر نمی کنه تا فرهنگ سازی بشه؟»

زورگیری در روز روشن!

به تازگی ویدئویی غم‌انگیز از زورگیری در روز روشن در یک خیابان خلوت منتشر و طبق شرح ویدئو، به شهر اهواز منتسب شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی غالبا با فرد مال‌باخته همدردی کرده‌اند و از وقاحت زورگیرهای این ویدئو که حتی در روز روشن از دیوار خانه مردم بالا می‌روند شاکی هستند. برخی کاربران نیز خواستار مجازات‌های سنگین برای زورگیرها و کسانی هستند که امنیت عمومی خیابان‌ها را از بین می‌برند. رضا در اینستاگرام نوشته است: «بعد اعتراض

می‌کنن به اعدام. اینا رو باید از لاله گوش آویزون کرد!» کاربر دیگری هم نوشت: «کاش وقتی اینا رو دستگیر می‌کنن یه کاری کنن که درس عبرتی بشه براشون نه این‌که برمی‌گردن و دوباره روز از نو روزی از نو».

بیماری به نام سلبریتی پرستی!

ویدئویی کوتاه از حضور محمدرضا گلزار در پردیس سینمایی کورش تهران منتشر شد که به دلیل واکنش‌های عجیب‌وغریب هواداران او در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد. ظاهراً ماجرا از این قرار بوده که وقتی هواداران او می‌خواهند لحظه‌ای سلبریتی مورد علاقه‌شان را ببینند، در پارکینگ به دنبال خودروی او می‌دوند! کاربری به نام پیمان در اینستاگرام کامنت گذاشته است: «آدم باید برای خودش احترام قائل باشه. گلزار هم یه بنده خداست مثل من مثل تو مثل ما.» دیگری با واکنشی طنزآمیز نوشته است: «مثل زامبی‌ها هستن! چطوری روتون میشه وقتی بهتون محل نمیده، اینجوری خودتونو اذیت کنین؟!»