خبر پیدا شدن جسد بی‌جان یک شاه‌ نَهَنگ در سواحل جنوبی کشور اسپانیا به دلیل بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی در دریا، سر و صدای زیادی را میان حامیان محیط زیست و حقوق حیوانات به همراه داشت.

به گزارش ندای گیلان،بالا رفتن خیره‌کننده قیمت دلار و شکستن تمام مرزها، اتفاقی بود که روز گذشته در فضای مجازی به مهم‌ترین موضوع کاربران تبدیل شد. اتفاقی که معلوم نیست تا زمان انتشار این مطلب چقدر قرار است حادتر شود. با این وجود شوخی برخی کاربران با این مسئله جالب بود. کاربری در این باره نوشت: «دلار ۵۴۰۰ بود. صفحه رو رفرش کردم شد ۵۴۵۰. رفقا رفرش نکنین.» کاربر دیگری هم نوشت: «حالا با قیمت دلار شوخی می‌کنیم و می‌خندیم ولی باور بفرمایید برای یه عده بحث مرگ و زندگیه، بحث تموم شدن یه رویا، قطع شدن یه درمان، خاموش شدن چراغ خونه کارگر.»

چطوری استقلالی؟

مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس با سرخ شدن فضای مجازی  توسط کاربران طرفدار این تیم همراه بود. اتفاقی که برای ساعاتی فضای مجازی را به سمت فوتبال و هیجانات ناب آن سوق داد. کاربری در خصوص این قهرمانی نوشت: «١٢ سال استقلال ٢ قهرمانى داشته، پرسپولیس تو ٢ سال ٢ قهرمانى. چطوری استقلالی؟» کاربر دیگری نوشت: «جا داره از همین جا نایب قهرمانی احتمالی آبی‌ها رو بهشون تبریک بگم. چه خوبه پرسپولیسی بودن. به به.» و کاربر استقلالی هم نوشت: «دلخوش این جام‌های الکی باشین. ما تخصصمون فقط آسیاس.»

تعظیم شهردار تنکابن برابر پیرزن سبزی‌فروش

پس از انتشار گسترده ویدئوی برخورد بد ماموران شهرداری تنکابن با پیرزن سبزی‌فروش و ریختن سبزی‌های او در جوی آب، شهردار این شهر با تعظیم برابر این زن و بوسیدن چادر او از وی دلجویی کرد. کاربری در خصوص این خبر و تصویر نوشت: «و به عکاس اشاره کرد که عکسی درخور از او ثبت کند (البته این جمله شوخی بود،‌ همین قدر هم خوبه).» و کاربر دیگری یادآور شد: «این یعنی قدرت رسانه. قدرت شبکه‌های اجتماعی.» کاربری هم متذکر شد: «کاش از روی ریا و تزویر نباشه.»

 

شاه نهنگی که اسیر انسان‌ها شد

خبر پیدا شدن جسد بی‌جان یک شاه‌ نَهَنگ در سواحل جنوبی کشور اسپانیا به دلیل بلعیدن 29 کیلوگرم زباله پلاستیکی در دریا، سر و صدای زیادی را میان حامیان محیط زیست و حقوق حیوانات به همراه داشت. کاربری در این باره نوشت: «امان از این انسان‌ها که چه بلایی سر طبیعت و حیوانات میارن! واقعا اینا فردا چطور می‌خوان جواب بدن؟!» و کاربر دیگری نوشت: «29 کیلو زباله! خب خود نهنگه هم خر بوده دیگه. ولی جدا از شوخی واقعا این خبر تهدیدآمیزه. نشون می‌ده آدما چه بلایی سر طبیعت و زیست بوم حیوانات میارن.»

آب معدنی ضایع در پرواز شیک!

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری از ریختن آب شیر در بطری نوشابه پپسی در یکی از پروازهای یک هواپیمایی مشهور نوشت: «یعنی واقعا آب معدنی نداشتن بدن که به ملت از شیر، آب می‌دن؟!» کاربری درباره این تصویر نوشت: «انگار سوار فرغون بودن! از این به بعد با خر سفر کنید.» و کاربری هم نوشت: «خوبه باز مثل اتوبوسای قدیمی تو پارچ پلاستیکی و لیوان استیل آب نیاوردن.» کاربر دیگری مدعی شد: «همین که سالم رسوندتون برید خدا رو شکر کنید.»

رسوایی روغن موتور در جاده سیرجان!

به گزارش خراسان،واژگون شدن کامیون حمل روغن موتور به بندر در جاده سیرجان و حمله مردم به روغن موتور مجانی، اتفاق تلخی است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاربری در این باره نوشت: «سال پیش در چنین واقعه‌ای با کامیون بنزین درهندوستان، همه کسانی که برای بنزین مجانی آمده بودند در آتش سوختند.» و کاربر دیگری نوشت: «یعنی کلا محتوا مهم نیست. هدف مال مفته. واقعا جای تاسف داره.»