در میان عکس هایی که از مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی واحدهای آموزشی و پرورشی در کانون فرهنگی سلمان فارسی منتشر شد یکی از عکس ها در کانال ها و شبکه های اجتماعی زیادی دست به دست شد.

به گزارش ندای گیلان،ویدئویی از سرویس مدارس در هلند منتشر شد که در آن سرویس مدارس، دوچرخه‌های چند نفره‌ای است که بچه‌ها را وادار می‌کند برای رسیدن به مدرسه ورزشی اجباری داشته باشند و رکاب بزنند. همین ویدئو کافی بود تا کاربران درباره سرویس های مدارس اظهار نظر کنند. کاربری در این باره نوشت: «چه مسئولان بی فکری نمی گن بچه بو عرق می گیره بدنش توی این هوای گرم.» کاربر دیگری نوشت: «اگه ماهم از این کارا بکنیم ، دیگه چاق نداریم که معاون وزیر بهداشت بگه وضع مون خوبه چون چاق زیاد داریم.» کاربر دیگری هم نوشت: «پیشرفت به این سادگی ها به دست نمیاد.»

وقتی وزیر آموزش و پروش  ps4می زند

در میان عکس هایی که از مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی واحدهای آموزشی و پرورشی در کانون فرهنگی سلمان فارسی منتشر شد یکی از عکس ها در کانال ها و شبکه های اجتماعی زیادی دست به دست شد. این عکس، چیزی نبود جز عکس سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حال بازی با ps4  در این مرکز. شوخی کاربران فضای مجازی با این عکس که در آن عکاس های زیادی در گوشه تصویر دیده می شوند این بود که : «وقتی با این وضع قیمتا میگن فلانی ps4 خریده» کاربر دیگری نوشته بود: «اتفاقا این کار خوبیه، چرا همه چیز رو به مشکلات اقتصادی ربط می دیم. البته این کار که وزیر با دنیای دانش آموزان آشنا بشه خیلی هم خوبه.»

شوخی نامتعارف مهران مدیری با رضا عطاران

شوخی مهران مدیری با رضا عطاران یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی شد. این شوخی  در حاشیه اکران خصوصی فیلم سینمایی هزارپا در برج میلاد اتفاق افتاد. ماجرا هم از این قرار است که وقتی می خواهند از رضا عطاران به عنوان مرد صد میلیاردی سینما و رکورد دار اخلاق و مردم داری در گیشه تجلیل کنند، او به روی سن آمد و گفت مهران آن پایین به شوخی به من گفت: «این ها فکر می کنند تو می فهمی و خودت را زدی به نفهمی. نمی دونن که واقعا …» و همزمان سالن از خنده حضار منفجر شد. کاربری در واکنش به این ویدئو نوشت :«رضا عشقه. هر دوتاتون آی لاو یو دارین بابا».

تبلیغ هوای پاک در بیلبورد شهری

شهر پکن که یکی از شهرهای با آلودگی هوای بالاست در هنگام آلودگی هوا، با پخش تصاویری از آسمان پاک، در مانیتورها و بیلبوردهای سطح شهر مردم را به استفاده نکردن از خودروهایشان ترغیب می کنند! در این بین کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند و نوشتند: «در اهواز گاهی اوقات هوا این قدر آلوده  است که بیلبوردها هم دیده نمیشن که بشه از این کارا کرد.» کاربر دیگه ای هم نوشت: « با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه به فکر هوای پاک باشید.» کاربری هم نوشت: «برای آب آشامیدنی سالم که این روزها توی جنوب کشور گیر نمیاد چه باید کرد؟»