یکی از پربازدیدهای شبکه اجتماعی تیک تاک در چند روز اخیر مربوط به ویدئوی دختر نوجوانی است که یک گوش پاک کن را به وایتکس آغشته می کند و آن را به مدت یک دقیقه روی دندان های خود می مالد و پس از...
ندای گیلان:یکی از پربازدیدهای شبکه اجتماعی تیک تاک در چند روز اخیر مربوط به ویدئوی دختر نوجوانی است که یک گوش پاک کن را به وایتکس آغشته می کند و آن را به مدت یک دقیقه روی دندان های خود می مالد و پس از چند روز هم دوباره با انتشار ویدئویی از نتیجه کار ابراز رضایت می کند. در آخر هم به بقیه کاربران توصیه می کند برای سفید کردن دندان هایشان از وایتکس استفاده کنند. این در حالی است که کارشناسان حوزه سلامت دندان درباره استفاده از وایتکس یا همان هیدروژن پراکسید رقیق نشده و با غلظت بالا هشدار داده اند. کاربری نوشت: «ببین کار به کجا رسیده که یک الف بچه میاد توصیه های پزشکی می کنه اونم توصیه خطرناک!» کاربر دیگری نوشت: «اینا ثمره توصیه کرونایی ترامپ بود که گفت برای مقابله با کرونا وایتکس غرغره کنید!
ادعای خرید کت و شلوار با پول پرسپولیس!

ادعای خرید کت‌وشلوار ۱۷ میلیونی آقای مدیرعامل از جیب باشگاه پرسپولیس به یکی از پر واکنش های شبکه های اجتماعی بدل شد. ایسنا مدعی شده است به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد در روزهایی که پرسپولیس به شدت دچار مشکل مالی بوده و حتی توان پرداخت قبوض خدمات باشگاه را نداشته است، محمدحسن انصاری‌فرد از فروشگاه با برندهای معتبر، اقدام به خرید کت‌وشلوار وپوشاک شخصی کرده و در نهایت با دستور به ذی‌حساب، هزینه این خرید از حساب باشگاه پرداخت شده است. کاربران به این اتفاق واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «از کجا معلوم که این خریدها رو مدیرعامل برای خودش انجام داده باشه!» کاربر دیگری نوشت: «اگه همین بریز و بپاش ها توی باشگاه ها کم شه خیلی از مشکلات تیم های فوتبالمون حله.» کاربری هم نوشت: « البته ذی حساب باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این پول رو از حساب خود انصاری فرد کسر کردن،حالادیگه خدا عالمه!»

پل‌خوابی یک خانواده رامهرمزی

ویدئوی تلخی در فضای مجازی منتشر شده که مادری با فرزندانش در شهر رامهرمز خوزستان ،زندگی‌شان زیر یک پل می‌گذرد بدون این که کوچک‌ترین امکاناتی داشته باشند. ظاهرا پدر این خانواده به علت دیه بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان زندانی است و همین موضوع باعث شده خانواده‌اش بدون خانه و هیچ درآمد و امکاناتی به پل‌خوابی روی بیاورند. در این ویدئو توضیح داده می‌شود که این زن به نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد هم مراجعه کرده اما جوابی نگرفته است. فقط تعدادی از شهروندان خیّر حداقل یک چادر و چند وسیله اولیه زندگی را در اختیار آن‌ها قرار داده‌‌اند تا حداقل زندگی کمی بهتر برایشان بگذرد. کاربری نوشت: «کاش خیرین مثل همیشه برای آزادسازی سرپرست های خانواده ای که به خاطر مبالغ کمی توی زندان هستن به میدون بیان تا شاهد همچین صحنه هایی نباشیم.»

وامی به نام مستاجران، به کام دیگران!

پیش از این در همین صفحه گزارشی از خرید و فروش وام ودیعه مسکن نوشته بودیم که یکی از آن ها کدهای رهگیری صوری بود و به تازگی هم در شبکه های اجتماعی این موضوع بازتاب پیدا کرده است.داشتن کد رهگیری برای اجاره از شروط دریافت وام ودیعه است به همین دلیل برخی بنگاه‎ها بدون انجام معامله، کد رهگیری اجاره صادر می‎کنند و پس از انجام شدن فعالیت مرتبط با این کد، فسخ معامله را انجام می‎دهند. این اتفاق باعث می شود شما شرایط دریافت وام را بدون اجاره کردن خانه به دست بیاورید این در شرایطی است که بسیاری از مستاجران در گرفتن این تسهیلات ناکام بوده اند. کاربری نوشت: «باید راهکارهای نظارتی هم برای این اتفاق در نظر بگیرند و با متخلف برخورد کنند.»

خراسان