فرمانده انتظامی گیلان از ارتقای فعالیت‌های پلیس این استان برای امنیت پایدار خبر داد.

به گزارش نداي گيلان محمدرضا میرحیدری امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، اظهار کرد: امروز پلیس دانش‌محور است و با ناهنجاری‌ها مقابله می‌کند.

وی خواستار مشارکت مردم در ارتقای امنیت جامعه شد و افزود: مردم حضور افراد مشکوک در محله‌ها را از طریق سامانه 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: اگر مردم در محله‌ها رفت و آمد مشکوک درباره فساد و توزیع مواد مخدر مشاهده می‌کنند به پلیس اطلاع دهند.

میرحیدری از ارتقای فعالیت‌های پلیس در راستای امنیت پایدار در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌ها آغاز شدهاست.

وی بر استقرار امنیت به طور کامل در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: امسال توفیق خوبی در کاهش تصادفات رانندگی در گیلان داشتیم و تلاش می‌کنیم با مشارکت مردم روند کاهش تصادفات ادامه پیدا کند.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه، متذکر شد: برخورد با اشرار جزء وظایف نیروی انتظامی است.

این مسئول خواستار حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه شد و خاطرنشان کرد: پلیس در کنار دیگر دستگاه‌ها برای حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه حضور دارد و با افرادی که بخواهند به این ارزش‌ها خدشه وارد کنند برخورد می‌کند.

میرحیدری از اجرای برنامه‌های متنوع پلیس به مناسبت هفته ناجا در گیلان خبر داد.