آرمان حداد کوهنورد گیلانی تیم ملی کوهنوردی ایران قرار است در صعود به قله ۷۱۲۹ متری بارونتسه در رشته کوه هیمالیا پیام «احیای رودخانه زرجوب» را به اهتزار در آورد.

به گزارش نداي گيلان: این کوهنورد گیلانی که سابقه فتح ۴قله مرتفع دنیا را دارد،  هدف از این کار را بیدار شدن مسئولین و شنیدن پیام نجات آلودگی رودخانه زرجوب اعلام می کند. وی درباره این که چگونه می شود به رفع آلودگی رودخانه زرجوب کمک کرد اظهار داشت: فکر می کنم با جمع آوری مبالغ پاکسازی و فرهنگ سازی ویژه  بتوان به این امر کمک شود، مطمئنا با رفع آلودگی این رودخانه نشاط به شهر بازخواهد گشت و تولید کار می شود.
آرمان حداد با بیان این که پیشنهاد شعار حمایت از احیای زرجوب کار شخصی خودش بوده اشاره کرد: هنوز اسم اصلی شعارم را پیدا نکردم و دنبال این هستیم که یک شعار با پیام مناسب را در قله بارونتسه به اهتزاز در آورم. وی یک گروه پزشکی، استانداری گیلان، تربیت بدنی و علوم پزشکی گیلان را از جمله کسانی دانست که در این سفر به او کمک می کنند.
گفتنی است آرمان حداد متولد ۱۳۶۴ در رشت سابقه صعود به ۳ قله مرتفع رشته کوه هیمالیا شامل قله ۸۱۳۶ متری ماناسلو، قله۸۲۰۱ متری چوآیو و قله ۶۸۱۲ متری اما دابلام وهمچنین قله ۷۱۳۴ متری لنین قرقیزستان را به نام خود ثبت کرده است. وی قرار است جهت صعود به قله بارونتسه هجدهم مهر عازم نپال شود.