جلسه کارگاهی توجیهی ضوابط گزینش با حضور مسئولان اداری و نظارتی آموزش و پرورش گیلان در کانون شهید بهشتی صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،جلسه کارگاهی توجیهی ضوابط گزینش با حضور مسئولان اداری و نظارتی آموزش و پرورش گیلان در کانون شهید بهشتی صومعه سرا برگزار شد.

این جلسه در قالب دو بخش تشریح و تبیین حدود انتظارات شغلي و ضوابط عمومی و اصلح ماده 2 و با حضور نیروهای آزمایشی،پیمانی ، قراردادی،خریدخدمات(پیش دبستانی)، و شرکتی برگزار شد.
شهرام ترابی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان در این همایش  گفت: انتخاب شغل معلمي و جايگاه گزينش در بين نيروهاي واجد ضوابط عمومي و انتخاب اصلح براي شاغلين در آموزش وپرورش از اهميت خاصی برخوردار است همه شغل ها از ديدگاه اسلام مقدس است  اما انتخاب شغل معلمي از قداست و پاكي وي‍ژه اي برخوردار است.
وي در ادامه افزود: هر کسی  كه اعتقاد و التزام به ولايت مطلقه فقيه، قانون اساسي و پايبندي به اخلاق اسلامي دارد و كاهلي و سستي در تدين او ديده نمي شود، بخش اعظم شرايط گزينش را كسب نموده است.

 مدیر هسته گزینش خاطرنشان کرد: انتظار ما از يك فرهنگي به لحاظ اينكه جزء گروه هاي مرجع، صاحب منزلت است طبعاً بايد با ساير مشاغل تفاوت داشته باشد و در این راستا گزينش گيلان مطابق قانون وضوابط و مقررات امورگزينشي رادنبال مي نمايد .
وی گفت : در آموزش و پرورش نیز همچون سایر ادارات هدف ، گزینش نیروهای اصلح است.