شهردار رشت گفت: باید در کنفرانس‌ها به دنبال آن باشیم که تحقیقات علمی به صورت اجرایی درآیند و از هدر رفت منابع جلوگیری بعمل آوریم.

ندای گیلان:شهردار رشت گفت: باید در کنفرانس‌ها به دنبال آن باشیم که تحقیقات علمی به صورت اجرایی درآیند و از هدر رفت منابع جلوگیری بعمل آوریم.

دکتر محمدعلی ثابت‌قدم درخصوص برگزاری اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن اظهار کرد: کنفرانس‌ها در هرجای دنیا و در هر سطحی برگزار شوند می‌توانند نیازهای سطوح مختلف جامعه را برآورده کنند .

وی ادامه داد: برگزاری کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن کار بزرگی برای ارتقای سطح علمی دانشجویان، مهندسان و فعالان عرصه ساخت‌وساز است و باید در این کنفرانس‌ها تلاش شود دانش‌ها از حالت تئوریک به حالت علمی و اجرایی درآید .

ثابت‌قدم افزود: باید در کنفرانس‌ها به دنبال آن باشیم که تحقیقات علمی به صورت اجرایی درآیند و از هدر رفت منابع جلوگیری بعمل آوریم .

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید به دنبال این باشیم که در حوزه‌های بین رشته‌ای همچون اقتصاد شهری، خدمات پسماند، ساماندهی بازار و اشتغال چنین کنفرانس‌هایی برگزار شود تا پژوهشگران آخرین یافته‌ها و ساعت‌ها مطالعه خود را در اختیار بخش اجرایی قرار دهند تا شاهد توسعه و آبادانی شهرها و کشورمان باشیم.

ثابت‌قدم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این کنفرانس به خصوص جهاددانشگاهی گیلان اظهار کرد: با عنايت به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينكه “دانشگاه‌ها موتور حركت جامعه هستند” جهاددانشگاهی گیلان نیز در تعامل با صنعت و حل مشكلات آن گام برداشته است و دست همكاري خود را به سوي توليدكنندگان صنعت دراز کرده تا در حد توان خود با آنها تعامل و همكاري داشته باشد.