رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان گفت:برای طرح‌های نیمه‌تمام استان، 834 میلیارد ریال، برای بازسازی و نوسازی‌ها نیز مبلغ هزار و 73 میلیارد ریال و برای سرمایه در گردش مبلغی دیگری در نظر گرفته شد.

به گزارش ندای گیلان،فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:برای طرح‌های نیمه‌تمام استان، 834 میلیارد ریال، برای بازسازی و نوسازی‌ها نیز مبلغ هزار و 73 میلیارد ریال و برای سرمایه در گردش مبلغی دیگری در نظر گرفته شد.

وی به توزیع یارانه تسهیلات برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان گیلان از محل منابع تبصره 18 اشاره کرد و افزود: در این راستا برای طرح‌های نیمه‌تمام استان مبلغ 66 میلیارد ریال، برای بازسازی و نوسازی‌ها مبلغ 85 میلیارد ریال و برای سرمایه در گردش نیز مبلغ 29 میلیارد ریال اختصاص یافت.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان گفت: در رابطه با رشته فعالیت‌های پیشنهادی اولویت‌دار در نوسازی و بازسازی صنایع در سال 97، در واقع صنایعی مانند نساجی پوشاک چرم و کفش، قطعه‌سازی و مجموعه‌های تولید خودرو و دیگر شاخصه‌ها جزء اولویت‌‌های این استان قرار دادیم.

دلق‌پوش خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی، تولیدکنندگان انواع پوشاک، تولیدکنندگان کیف و کفش دست‌دوزو ماشینی، واحدهای صنفی انواع چاپ و تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی و دیگر شاخصه‌ها در اولویت برنامه بازسازی و نوسازی قرار گرفتند.