رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه سبد حمایتی دولت از ۳۰ فروردین ماه در استان توزیع می‌شود، گفت: توزیع افزون بر یک هزار و ۶۰۰ تن شکر، ۸۰۳ تن مرغ منجمد کیلویی ۱۲ هزار تومان، یک هزار و ۶۰۶ تن روغن و دو هزار تن خرما در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

به گزارش ندای گیلان،فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع سبد حمایتی دولت از ۳۰ فروردین در گیلان خبر داد و گفت: همچنین توزیع افزون بر یک هزار و ۶۰۰ تن شکر، ۸۰۳ تن مرغ منجمد کیلویی ۱۲ هزار تومان، یک هزار و ۶۰۶ تن روغن و دو هزار تن خرما در ماه مبارک رمضان جهت رفاه مردم و تنظیم بازار در استان پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  ۲۱۳ هزار و ۷۷۶ مورداست افزود: با انجام این بازرسی‌ها، هشت هزار و ۷۰۹ فقره پرونده به ارزش ریالی افزون بر ۴۵۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تعداد گشت‌های مشترک کالایی و خدمات در استان را نیز طی سال گذشته چهار هزار و ۷۹۱ مورد عنوان کردو گفت: افزون بر ۳۰ میلیارد ریال برای متخلفان این بخش پرونده تشکیل شد.