سرپرست بانک توسعه تعاون گفت:تاکنون در سال 95، 25 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است که افزایش آن تا 80 میلیارد تومان تا پایان سال پیشبینی میشود.

‌‌‌‌‌به گزارش ندای گیلان حجت الله مهدیان در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به سؤالی درباره میزان تسهیلات پرداختی قرضالحسنه به زوج های جوان، اظهار داشت: قرض الحسنه را در بانک توسعه تعاون با ایجاد تشکیلات جدا برجسته کردیم و این اقدام نیز بازخوردهای مثبتی نیز داشت.

وی افزود: سال گذشته منابع صندوق قرضالحسنه بانک توسعه تعاون برخلاف سایر بانکها که رو به نزول بود، 25 درصد افزایش پیدا کرد و از این محل تاکنون در سال 95، 25 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است که افزایش آن تا 80 میلیارد تومان تا پایان سال پیشبینی میشود.

سرپرست بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: علاوه بر زوجهای جوان تسهیلاتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از محل منابع قرض الحسنه پرداخت شده است که میزان آن بیش از 22 میلیارد تومان برآورد میشود.مهدیان گفت: در 400 شعبه سراسر کشور بانک توسعه تعاون باجه اختصاصی قرض الحسنه راه اندازی شده و در حال توسعه این امر مهم الهی هستیم.

وی همچنین از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرزهای مهران و چزابه خبر داد و گفت: در شعب خوزستان و سایر شعب علاوه بر ایستگاههای ارائه خدمات رفاهی، دستگاههای خودپرداز تعبیه شده است.