شیرزاد نماینده شواری شهر از پرداخت حقوق آتش نشانان در هفتم مهر ماه روز آتش نشان خبر داد

 به گزارش نداي گيلان: فاطمه شیرزاد عضو شورای کلان شهر رشت از پرداخت زود هنگام حقوق کارکنان آتش نشانی خبرداد. وی با تایید این خبر افزود: متاسفانه اغلب در بحث پرداخت حقوق کارکنان آتش نشانی که بدون شک زحمتکش ترین و جان بر کف ترین نیروی شهرداری هستند که همیشه حافظ مال و جان مردمان این شهر بوده اند مشکلاتی وجود داشته است. اما امسال به مناسبت هفت مهر روز ملی آتش نشان معاونت اداری مالی شهرداری قصد دارد حقوق کارکنان این ارگان زحمت کش را زودتر از دیگر ارگان ها و سازمان های شهر داری پرداخت کند.

هر چند انجام این کار نه تنها لطف نبوده بلکه وظیفه ی ما نیز هست.
عضو شورای چهارم با ذکر اینکه وضعیت بیمه ی تکمیلی آتش نشانان باید از سوی شورا پی گیری شود در انتها خاطر نشان کردند: فردا هفتم مهر ماه به مناسبت این روز مراسمی جهت تجلیل از آتش نشانان و خوانواده های گرانقدر آنها در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس رشت برگزار میگردد. هر چند که نمی توان گوشه ای از ایثارگری ها و زحمات این عزیزان را جبران نمود.
گیل خبر همچنین در تماسی دیگر این بار با داریوش رحمتی معاونت اداری مالی شهرداری کلان شهر رشت از حق و حقوق آتش نشانان جویا شد.
مهندس رحمتی با تایید صحبت های فاطمه شیرزاد و با بیان این نکته که شهر داری در پرداخت حقوق کارکنان سازمان های مختلف خود تحت فشار است دلیل این امر را این گونه شرح داد:
از آنجایی که مشکلات اقتصادی بسیاری گریبان گیر کشور بوده و هنوز اوضاع اقتصادی کشور به ثبات کافی نرسیده است لذا اکثر شهرداری ها از نظر نقدینگی جهت پرداخت حقوق کارمندان و کارکنان خود دچار کمبود هستند. ما حتی تمام تلاش خود را کردیم که تا پایان امروز (دوشنبه) حقوق آتش نشانان عزیزمان را واریز کنیم اما به دلیل مشکلاتی موفق به انجام آن نشده ایم اما بدون شک فردا سه شنبه ۷ مهر در روز آتش نشان این مهم محقق خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این درد دل مرا به گوش همه ی همکارانم برسانید؛ ما را از خودشان بدانند و اطمینان داشته باشند که ما تمام تلاش خود را جهت بهبود پرداختی ها میکنیم و خواهیم کرد./گيل خبر