عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: ما چهار نفر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، با استناد به اصول 76 تا 84 و 86 قانون اساسی که به مربوط به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس است، درخواست ملاقات با بابک زنجانی را داشتیم که هنوز با آن موافقت نشده است.

ندای گیلان : عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: ما چهار نفر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، با استناد به اصول 76 تا 84 و 86 قانون اساسی که به مربوط به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس است، درخواست ملاقات با بابک زنجانی را داشتیم که هنوز با آن موافقت نشده است.
امیرعباس سلطانی درباره آخرین وضعیت درخواست دیدار با بابک زنجانی، گفت: تعداد چهار نفر از نمایندگان عضو کمیسیون انرژی و پیگیر پرونده بابک زنجانی، در 16 تیرماه نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه ارسال کردیم که در صورت موافقت با آن، با بابک زنجانی ملاقات خواهیم داشت.
وی ادامه داد: بنده، سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان، موسی احمدی نماینده دیر و کنگان و سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در این نامه با استناد به اصول 76 تا 84 و 86 قانون اساسی که به مربوط به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس است، به منظور تکمیل تحقیقات، درخواست ملاقات با این متهم را داشتیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین درباره خبر منتشر شده مبنی بر تاریخ دیدار با بابک زنجانی، اظهار کرد: تاریخ‌هایی که از سوی برخی سایت‌ها اعلام شده، صحت ندارد و تا این زمان هم هنوز هماهنگی انجام نشده و زمانی مشخص نگردیده است.
به گزارش آنا، در نامه این 4 نماینده خطاب به آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی آمده است:
حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه
احتراما، ضمن آرزوی توفیق روزافزون، پیرو درخواست‌های قبلی درخصوص ملاقات با متهم پرونده فروش نفت (آقای بابک زنجانی) و به استناد مواد 76- 84 و 86 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درخصوص وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه رسیدگی پرونده مذکور در بدو امور در دستور کار کمیسیون انرژی بوده و بارها هم جهت اطلاع از روند و پیگیری پرونده از دستگاه قضایی دعوت به عمل آمده ولی متأسفانه هیچ‌گاه اجابت نشده. لذا خواهشمند است دستور فرمایید به منظور تحقیقات تکمیلی جهت ملاقات با نامبرده توسط اینجانبان هماهنگی لازم صورت پذیرد.