نخستین دوره رقابت های مینی والیبال قهرمانی استان گیلان جام آینده سازان گیل ، عصر یکشنبه با برتری تیم رودسر در رشت پایان یافت .

به گزارش ندای گیلان ، در مرحله نهایی اولین دوره رقابت های مینی والیبال قهرمانی گیلان ، 16 تیم از شهرها و بخش های مختلف این استان حضور داشتند که در رشت با هم به رقابت پرداختند . 



در پایان این رقابت ها ، تیم های مینی والیبال آموزش و پرورش رودسر(الف) و بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند . 



در دیدار نهایی این مسابقات که در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت برگزار شد ، تیم مینی والیبال آموزش و پرورش رودسر(الف) با برتری مقابل حریف خود ، به مقام قهرمانی رقابت های جام آینده سازان گیل دست یافت و تیم مینی والیبال بندر انزلی در سکوی دوم قرار گرفت. 



همچنین در دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها ، تیم مینی والیبال آموزش و پرورش رودسر(ب) با برتری مقابل تیم فومن ، عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد . 



در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها و طی مراسمی ، به تیم ها و نفرات برتر ، لوح و جوایزی اهداء شد . 



نخستین دوره رقابت های مینی والیبال قهرمانی گیلان جام آینده سازان گیل ، با شرکت 40 تیم ، در سه دور و با انجام 92 مسابقه به پایان رسید که در نهایت 16 تیم به مرحله سوم و نهایی این رقابت ها راه یافته بودند .