طی حکمی از سوی استاندار گیلان، مهدی خلیلی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اتفاق آرا، رسماً به عنوان شهردار بندرانزلی منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، طی حکمی از سوی استاندار گیلان، مهدی خلیلی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اتفاق آرا، رسماً به عنوان شهردار بندرانزلی منصوب شد. در متن حکم صادره از سوی استاندار گیلان آمده است:
در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ با اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر بندرانزلی، به سمت شهردار بندرانزلی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری، اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها، خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفاظت و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری موفق و مؤید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.
اسدالله عباسی
استاندار گیلان

ضمناً مراسم معارفه شهردار بندرانزلی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.