با اکثریت آرا مهندس وحید پور حضرت شهردار بندرانزلی شد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، عصر امروز جلسه شورای اسلامی این شهر برگزار گردید که با اکثریت آرا مهندس وحید پور حضرت بعنوان شهردار این شهر برگزیده شد.

وی که سابقه فرمانداری شهرستان‌ماسال، معاونت عمرانی فرمانداری های آستارا و بندرانزلی، سرپرست بخشداری مرکزی بندرانزلی، نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده صد سه شهر گیلان، نماینده معاون عمرانی استانداری گیلان در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، کارشناسی اداره کل دفتر فنی استانداری گیلان را در سابقه خود دارد، با یک رزومه پر بار بار دیگر به شهرستان انزلی برگشته و حسب عملکرد موفقش در پست های قبلی این شهرستان ، اینبار در کسوت مدیریت شهری انزلی حضور یافته تا از تجارب کسب نموده خویش در راستای خدمت به شهروندان شهر ساحلی و توریستی بندرانزلی استفاده نماید.

مهندس پورحضرت یکی از مدیران توانمند با اخلاق و متخصص در حوزه فنی و عمرانی و شهرسازی استان گیلان است که سوابق ارزشمند و درخشانی را در پست‌های قبلی مدیریتی خود داشته است.

با توجه به اینکه وی در گذشته معاون عمرانی فرماندار بندر انزلی نیز بوده است شناخت مناسبی نسبت به این شهرستان و مجموعه مدیریت شهری انزلی دارد.

وی فردی به دور از حاشیه و سیاسی بازی بوده و در پست‌های قبلی که مسئولیت داشته است، صرفاً به عنوان فردی متخصص و عمرانی معروف بوده است.