رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشت گفت: معتادان بهبود یافته اگر 6 مرحله تست اعتیاد و آموزش‌های مهارت‌های زندگی را با موفقیت پشت سر بگذارند وام اشتغال 15 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد دریافت می‌کنند.

به گزارش نداي گيلان: رضا جعفری در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک  با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست بهزیستی شهرستان رشت اظهار داشت: مناسب سازی ادارات پرترافیک و سازمان‌هایی که بیشترین حجم مراجعه کننده را دارند در دستور کار قرار گرفته است و با فرمانداری شهرستان رشت جلساتی در این باره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جای گذاری سطح شیب‌دار و نصب بالابر در آموزش و پرورش و شهرداری مدنظر است افزود: شورای سالمندان شهرستان رشت هم تشکیل شد و در این شورا غنی‌سازی اوقات فراغت، آموزش، تغذیه سالم، مناسب‌سازی معابر عمومی ویژه سالمندان مدنظر است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشت با اشاره به برگزاری برنامه‌های توانبخشی بر جامعه در حوزه سالمندان گفت: برنامه‌ها در این حوزه در سه بخش کوچصفهان، سنگر و لشت نشا انجام شد و امسال به‌صورت پایلوت توانبخشی مبتنی بر جامعه در شهر رشت در سه منطقه انجام می‌شود.

جعفری با اشاره به برنامه‌های حوزه اشتغال تصریح کرد: سه بانک برای دریافت وام و معرفی افراد واجد الشرایط انتخاب شدند و معتادان بهبود یافته اگر شش مرحله تست اعتیاد و آموزش‌های مهارت‌های زندگی را با موفقیت پشت سر بگذارند وام اشتغال 15 میلیون تومانی با کارمزدچهار درصد دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشت با تأکید بر اینکه سال گذشته 20 میلیارد ریال اعتبار وام اشتغال داشته‌ایم خاطرنشان کرد: امسال این اعتبار افزایش می‌یابد.