نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به قول مسئولان ملی و استانی پیرامون ساماندهی پسماند زباله سراوان گفت: مسئولان کم کاری در ساماندهی زباله سراوان را به گردن مردم نیاندازند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدرضا احمدی سنگری در جمع خبرنگاران با اشاره به قول رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار گیلان در خصوص ساماندهی محل پسماند زباله سراوان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: مسئولان مربوطه متعهد شده بودند که هیچگونه زباله ای وارد سایت زباله سراوان نخواهد شد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم سراوان طبق وعده دولت اجازه سو استفاده به برخی را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: طبق قولی که استاندار مبنی بر پایان ورود زباله به سایت پسماند سراوان داده بود و در ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ درخت‌کاری در سایت زباله سراوان با هدف بازگشت سراوان به طبیعت انجام شد، مردم خواستار تحقق این وعده مسئولان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه، مسئولان ناتوانی و ناکارآمدی خود را به پای مردم سراوان نیاندازند، ادامه داد: مسئولان کشوری و استانی در اسرع وقت نسبت به ساماندهی زباله در سطح استان گیلان به ویژه شهرستان‌های رشت و خمام اهتمام ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به تذکر خود به رئیس جمهور و وزیر کشور اشاره کرد و افزود: دولتمردان به وعده‌های خود در خصوص سراوان عمل کنند.