مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از آمادگی مرکز داده گیلان برای افتتاح خبر داد گفت: این مرکز فضای مجازی لازم را برای خدمات الکترونیکی ادارات فراهم می‌کند.

به گزارش نداي گيلان: سیروس رضایتیبا اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به آستارا اظهار داشت: وزیر ارتباطات این سفر را به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان انجام داده است و جلسات مشترکی با مسئولان دو کشور دارد.

وی افزود: این جلسات دیروز در آستارای جمهوری آذربایجان برگزار شد و امروز به همراه هیئت آذربایجانی در آستارای گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با بیان اینکه این سفر با هدف اتصال راه‌آهن آستارای گیلان به جمهوری آذربایجان انجام شده است افزود: مشکلات ونیازهای این پروژه در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رضایتی از آمادگی مرکز داده گیلان برای افتتاح خبر داد و گفت: این مرکز فضای مجازی لازم را برای خدمات الکترونیکی ادارات فراهم می‌کند که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی‌های لازم را برای اجرای پروژه انجام دادند اما به‌دلیل کمبود وقت افتتاح و بهره‌برداری از آن به زمان دیگری موکول شد.