استقبال کم‌نظیر مردم آستارا از نخستین ساعات اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) حال و هوای این شهرستان مرزی را تغییر و مخاطبان را با سینما آشتی داد.

نداي گيلان: با اکران فیلم فاخر محمد رسول‌الله (ص) در تنها سینمای این شهرستان مرزی حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در گیشه سینما دریای آستارا حال و هوای این شهرستان را تغییر داد.
مدیر سینما دریای آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استقبال مردم از فیلم محمد رسول‌الله (ص) را بسیار خوب و کم‌سابقه توصیف کرد و گفت: فیلم فاخر محمد رسول‌الله از آغازین ساعات اکران مورد استقبال کم‌نظیر مردم این شهرستان قرار گرفت و پس از مدت‌ها مردم آستارا با حضور خود در سینما ثابت کردند که مشتاق دیدن فیلم‌های فاخر مذهبی، تاریخی و اسلامی هستند.
عیسی قربان‌پور با بیان اینکه اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در دو سانس برای مردم آماده پخش است، افزود: فیلم محمد رسول‌الله (ص) در دو سانس 18 تا 21 و 21 تا 24 برای مردم این شهرستان اکران می‌شود.
وی کیفیت فیلم محمد رسول‌الله (ص) را از فیلم‌های بین‌المللی بالاتر است و تصریح کرد: اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) مخاطبان آستارا را پس از مدت‌ها دوری از پرده سینما، با این هنر آشتی داد.
مدیر سینما دریا آستارا خاطرنشان کرد: بار دیگر نام و یاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) موجب شده تا پرده سینما رنگ معرفت و عطوفت به خود بگیرد.
به گزارش فارس، بهای بلیت فیلم محمد رسول‌الله (ص) با قیمت 5 هزار تومان به مردم ارائه می‌شود، ظرفیت سینما دریا آستارا 282 نفر است.
فیلم محمد رسول‌الله (ص) در سه سینمای گیلان شامل سینما میرزا کوچک و 22 بهمن رشت و دریای آستارا در حال اکران بوده و استقبال از این سینماها در ایام پخش فیلم چشمگیر است.
فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) با مدت زمان پخش سه ساعت و 10 دقیقه به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نورتابان ساخته شده و با بازی مهدی پاکدل، علیرضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، هدایت هاشمی، نگار عابدی، ساره بیات و… در حال اکران است.