رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر انزلی از فعالیت 162 واحد تعاونی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: عبدالمجید جوانبخت در شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه 162 واحد تعاونی فعال در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: بالغ بر 90 هزار نفر سهامدار عضو این تعاونی‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 65 هزار نفر از اعضای تعاونی را آقایان و 25 هزار نفر نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بیش از 22 میلیارد و 300 میلیون تومان در این تعاونی‌ها سرمایه‌گذاری شده و بالغ بر 6 هزار و 300 نفر در تعاونی‌های شهرستان بندر انزلی اشتغال به‌کار دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انزلی از ثبت 9 تعاونی این شهرستان از هفته تعاون سال گذشته تا هفته تعاون امسال خبر داد و یادآور شد: فعالیت این تعاونی‌ها برای حدود 150 نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی از ساخت 2 هزار و 112 واحد مسکن مهر انزلی خبر داد و افزود: 12 تعاونی اتحاد مسکن مهر انزلی تشکیل شده و از این تعداد، 672 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

جوان‌بخت از واگذاری 208 واحد مسکن مهر به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: 892 واحد در حال ساخت و آماده‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه یک شرکت دارو در بندرانزلی آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: افتتاح این شرکت در شهرک صنعتی انزلی در گیلان نمونه خواهد بود.

این مسئول از مسئولان خواست تا در راه‌اندازی شرکت مذکور همکاری مالی داشته باشند.