مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: باید به نحو احسن به مردمی که به تعبیر حضرت امام (ره) ولی نعمت ما هستند، خدمت کرد.

به گزارش نداي گيلان: امام جمعه بندر انزلی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و روز کارمند اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه فداکاری و مقاومت هستند.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه وجود بارگاه مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در کشور باعث برکت شیعیان ایران اسلامی است، تصریح کرد: از اینکه زیر پرچم امام رضا هستیم، افتخار می کنیم.
وی با اشار ه به تکلیف سنگین افراد بسیجی، خاطرنشان کرد: این کسوت بار اماتی را بر دوش ما قرار می دهد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه حکومت اسلامی حکومتی است که هم معنویت می بخشد و هم عدالت، اظهار کرد: در واقع حکومت اسلامی قشرهای مختلف جامعه را در بر می گیرد.
حسن حبیبی با تاکید بر اینکه ماهیت کارهای کارمندان خدمت است، تصریح کرد: باید به نحو احسن به مردمی که به تعبیر حضرت امام (ره) ولی نعمت ما هستند، خدمت کنیم.
em3e_04

qcw_12
وی با بیان اینکه جزو 10 کشور در ساخت و پرتاب ماهواره هستیم، خاطرنشان کرد: در تولید بیودارو، علوم پیشرفته نانو، مبارزه با بیماری های واگیر دار و… در رتبه های برتر دنیا قرار داریم.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز با عرض خداقوت به کارمندان بسیجی اظهار کرد: با همدلی باید عهدی را که با امام راحل بستیم با امام زمان (عج) هم ببندیم.
در پایان این مراسم از فرماندهان برتر پایگاه های بسیج ادارات و سازمان ها تقدیر شد./خزرآنلاين