مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه با وجود فضاسازی ها تیم فوتبال سپیدرود بدهی ندارد، گفت: فرافکنی ها سبب فرار خریداران این تیم شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مریم بخشی در جلسه شورای ورزش گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش گیلان جذب کردیم بیان کرد: بیشتر این اعتبارات ملی بود اما در سال جدید جذب چنین اعتباری سخت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وضعیت باشگاه‌ها گفت: باشگاه سپیدرود علی رغم فرافکنی‌ها بدهی خاصی ندارد و مشکلات تیم ملوان بیشتر است و این فرافکنی‌ها باعث فرار خریداران سپیدرود می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که نمی‌توانیم امکانات خاصی برای بخش خصوصی قائل شویم آنها نیز رغبت زیادی برای ورود به موضوع حمایت از باشگاه‌های ورزشی ندارند و اگر مشکلات سپیدرود حل نشود در آینده با مشکلات بسیار بیشتری روبه‌رو خواهیم بود.

بخشی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه پارالمپیک کارنامه خوبی داشته است، گفت: امسال پنج سهمیه در المپیک کسب کردیم که این موضوع نشان دهنده اهمیت فرهنگ ورزش در استان گیلان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه از ۵۶ سهمیه المپیک آقایان سه سهمیه برای ورزشکاران گیلانی بود، افزود: دو سهمیه معادل ۱۸ درصد مجموع سهمیه‌های المپیک نیز توسط بانوان گیلانی کسب شد.