به گزارش نداي گيلان: عملیات انتقال درختان معارض پروژه اصلاح هندسی میدان شهرداری رشت در راستای اجرای طرح مسیر ویژه اتوبوس تندرو با مجوز کمیسیون ماده ۷ و با رعایت کلیه اصول فنی و نظارت مدریت خدمات شهری و ناظر فضای سبز شهرداری منطقه دو رشت، شب گذشته(۶ مهر) توسط چند دستگاه ماشین آلات تخصصی انجام شد. در این […]

به گزارش نداي گيلان: عملیات انتقال درختان معارض پروژه اصلاح هندسی میدان شهرداری رشت در راستای اجرای طرح مسیر ویژه اتوبوس تندرو با مجوز کمیسیون ماده ۷ و با رعایت کلیه اصول فنی و نظارت مدریت خدمات شهری و ناظر فضای سبز شهرداری منطقه دو رشت، شب گذشته(۶ مهر) توسط چند دستگاه ماشین آلات تخصصی انجام شد.

در این عملیات که از ساعت ۲۲ شب تا ۶ صبح امروز (سه شنبه ۷ مهر) ادامه داشت، ۶ اصله درخت از مقابل محل سابق صندوق قرض الحسنه جاویدان، به یکی از پارک های منطقه منتقل شد و تحت نظارت و نگهداری ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه دو قرار گرفت.

گفتنی است،درختان نخل، سرو ،زیتون و زربین کاشته شده در میدان شهرداری و قسمت هایی از خیابان امام خمینی(ره) رشت، جز درختان گرمسیری و همیشه سبز است که امکان انتقال و جابه جایی آن ها بدون آسیب و خطر خشک شدن در شرایط فعلی وجود دارد.

روز گذشته برخی رسانه ها از قطع این درختان خبر داده بودند. خبری که ظاهرا ناشی از اشتباه خبرنگار خبرگزاری «خبرآنلاین» بود که در مصاحبه با فاطمه قدیمی ، مدیر روابط عمومی شهرداری رشت، توضیحات او پیرامون قطع درختان چنار مسیر خیابان امام خمینی در محدوده میدان فرهنگ را که در خرداد سال جاری رخ داد را به اشتباه در مورد درختان نخل این خیابان منعکس کرد.