رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ظهر امروز و در آستانه روز خبرنگار ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری ندای گیلان با خبرنگاران این رسانه به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان، محبعلی رنج ور ظهر امروز در بازدید از دفتر  پایگاه خبری تحلیلی ندای گیلان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه با اعتبار۲۷۰ میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد اظهار داشت :این پروژه ها با حضور وزیر محترم نیرو مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تمام روستاهای آستانه اشرفیه از آب شرب سالم بهره مند می شوند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بیان داشت :شاخص ترین پروژه ای که در ایام هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد افتتاح آب شرب سالم به ۱۲ روستای آستانه اشرفیه است که از سوی بخش خصوصی و بدون هزینه دولت  افتتاح می شود.

رنج ور با تصریح بر اینکه با بهره برداری از این پروژه ها دو هزار خانوار این ۱۲ روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند اضافه کرد:برای اجرای این پروژه یکصد کیلومتر شبکه لوله گذاری شده است که پس از افتتاح آن تمام روستاهای آستانه اشرفیه از آب سالم بهره مند می‌شوند.

کاهش بودجه مانع خدمت رسانی آبفار گیلان نشد

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان با اشاره به اینکه در راستای اجرای هر پروژه نیازمند منابع لازم هستیم خاطرنشان کرد: از ردیف بودجه عمومی سال گذشته از ۱۱۰۰ میلیارد تومان به استان گیلان تخصیص یافت که این رقم در سال جاری به ۳۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

سرانه شبکه گذاری گیلان سه برابر میانگین کشوری است

رنجور در ادامه با اعلام اینکه در بعضی از ایام و تعطیلات جمعیت استان گیلان دوبرابر یا بیشتر از آن می شود خاطر نشان کرد:سرانه شبکه گذاری به ازای هر خانوار در کشور۲۵ متر است درحالی که این عدد در استان گیلان ۷۵ متر است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر وامید اتفاق خوبی برای استان گیلان رقم خورد یادآور شد:در طی این مدت اعتبارات خوبی به سوی این استان سوق داده شد که مهم ترین آن تخصیص ۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ است.

رنج ور همچنین یکی دیگر از دلایل جذب اعتبارات لازم برای استان گیلان را پیگیری های شرکت آبفار این استان در سطح کشور دانست و مهم ترین دلیل اجرای سریع پروژه ها در استان گیلان را نوع بافت کاربری و شرایط زیست محیطی این استان برشمرد.

بیان واقعیت ها از سوی مسئولین دشمنان را مایوس می کند

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان با اشاره به اینکه ایام مبارک شهادت شهید علی صارمی و روز خبرنگار همواره در ذهن من نقش بسته است خاطر نشان کرد:کار رسانه کاری سخت و طاقت‌فرسا است و خدمات ما هم از رسانه جدا نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها آیینه عملکرد دولت هستند گفت:اگر مسئولان واقعیت ها را بیان کنند و فقط به فکر انعکاس نقاط قوت نباشند در کنار رسانه ها دشمنان را مایوس می کنند.

رنج ور با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ایجاد شده در رسانه های گیلان استفاده کنیم گفت: اگر خدمات دولت منعکس نشود مغفول می ماند .