استاندار گیلان با بیان اینکه در زمینه اعتبار در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۵۵ درصدی هستیم، گفت: از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع صبح یکشنبه در حاشیه بهره برداری از دو پروژه برق منطقه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امیدواریم ملت ایران با الهام از نهضت عاشورای حسینی و در راستای صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه دولت خدماتی خوبی به ویژه در حوزه عمران و آبادانی و خدمات زیربنایی همانند برق ارائه کرده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه افزایش و تقویت برق امسال تابستانی با حداقل خاموشی سپری کردیم.

استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از هزار و ۴۴ پروژه در هفته دولت امسال در استان، گفت: برای بهره برداری از این تعداد طرح بیش از دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اعتبار در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۵۵ درصدی هستیم، تصریح کرد: از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

زارع با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در بخش افتتاحیه‌ها دچار محدودیت هستیم، ادامه داد: حضور مدیران در مراسم افتتاحیه‌ها محدود شده است.

/مهر