فرمانده سپاه قدس گیلان از اختصاص اعتبارات برای ساخت 18 استخر ورزشی در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان:  سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی گیلان با اشاره به ساخت 80 سوله ورزشی در دو سال گذشته در استان اظهار کرد: سپاه برای کمک به دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی از آمادگی لازم برخوردار است.

وی از ساخت 18 استخر ورزشی در شهرهای مختلف گیلان در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبار ساخت استخرهای مذکور از طرف سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اختصاص داده شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه تکمیل مسجدهای نیمه‌کاره از برنامه‌های سپاه در گیلان است، تصریح کرد: قرار بود 25 میلیارد تومان از طریق محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و 25 میلیارد تومان توسط سپاه و در مجموع 50 میلیارد تومان برای تکمیل مساجد استان اختصاص داده شود و اعتبارات از طرف سپاه اختصاص داده شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی صد درصدی سپاه برای اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده در استان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار مهندس به شبکه بسیج گیلان متصل هستند و از این ظرفیت باید برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده کرد.

وی استفاده از توانمندی قرارگاه اقتصادی خاتم‌الانبیاء (ص) در توسعه گیلان را موثر عنوان کرد و گفت: بسیج دریای بی‌انتها است که ظرفیت‌های بسیاری در این نهاد مردمی وجود دارد.

عبدالله‌پور با اشاره به آمادگی سپاه قدس گیلان برای احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت، خاطرنشان کرد: آمادگی پاکسازی تمام رودخانه‌های شهرستان رشت توسط سپاه وجود دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اجرای طرح‌های دریا را از جمله قابلیت‌های سپاه ذکر کرد و یادآور شد: نخستین طرح الگویی طرح دریای سپاه در ساحل دریای خزر در گیلان راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اشتغال دریامحور در گیلان، اظهار کرد: توانمندی استان در حوزه شیلاتی بی‌نظیر است و می‌توانیم انقلابی در حوزه شیلات در گیلان ایجاد کنیم.

عبدالله‌پور ساخت مسکن محرومان را از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان برشمرد و گفت: به‌زودی قرارداد ساخت مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان منعقد می‌شود