یک میلیاردی که آقای مدیر فرصت وصول آن را ندارد تا افشای جزییات تازه از تلاش برای پر کردن سالن برگزاری یک مراسم!

به گزارش نداي گيلان: فضای این روزهای سیاسی استان گیلان متاثر از رایزنی های گسترده برای انتخابات مجلس بوده و البته شورای شهر رشت به دلیل دوبار غیبت برخی از اعضا، هنوز هم در تب و تاب انتخاب رئیس شورا است. در همین راستا شنیده شده است:

روند مشاورگزینی یکی از مسئولان وارد فاز تازه ای شده است. آقای مسئول که چندی پیش فرزند یکی از افراد را با مدرک تحصیلی دیپلم به عنوان مشاور خود منصوب کرده بود، حالا امتیازاتی را برای دو مشاور دیگر خود قائل شده است. یکی از مشاوران ایشان امکاناتی از قبیل اتوموبیل و سویت را در اختیار گرفته و دیگر مشاور شرق گیلانی وی نیز هر روز با خودروی دولتی در قلیان سراهای شهر محل تولد و سکونت خود دیده می شود! در آینده در خصوص میزان حقوق پرداختی از بیت المال به این مشاوران بیشتر خواهیم نوشت.

گفته می شود یکی از سازمان ها که مدتی قبل شاهد تغییر مدیریتی در راس خود بوده است، این روزها با مشکلات مالی فراوان ناشی از هزینه های اسراف گونه، دست و پنجه نرم می کند. گویا تنها در یکی از مراودات مالی اخیر این سازمان، بیش از 1 میلیارد ریال ودیعه بیت المال که در نزد یکی از افراد حقیقی بوده، به دلیل عدم پیگیری های آقای مدیر و مشغله های فراوان ایشان در آماده سازی بستر انتخابات برای یکی از نزدیکانشان!!! تا کنون به بیت المال بازگردانده نشده است!

گفته می شود یکی از مدیران که چندی پیش اظهارات فابل تاملی را در خصوص ساکنان مسکن مهر بر زبان آورده بود، خود در یکی از دهکده های مرفه نشین صاحب ویلای چند صد میلیونی می باشد. جالب آن که وی حمایت شائبه داری از یک پیمانکار غیربومی به عمل می آورد به نحوی که آقای پیمانکار اکنون صاحب ده ها دستگاه واحد مسکونی در پروژه چند صد واحدی یکی از فازها میباشد!

شنیده شده است مدیر یکی از دستگاه های فرهنگی که طی سال های گذشته دارای سمتی دولتی در رده میانی در یکی از استان های شمالی بوده از 3 فعال فرهنگی که یکی از آنان خبرنگار باتجربه نزدیک به دو دهه ای در حوزه این دستگاه بوده شکایت کرده است. گویا یکی از دلایل اصلی این شکایت درج تصاویر نشست صمیمانه این مدیر میانسال با فرد ضدانقلاب و فراری توسط یکی از فعالان فرهنگی و به دنبال آن طرح سؤال خبرنگار مورد شکایت مبنی بر پاسخگویی از سوی این مدیر و دلیل برگزاری چنین نشست های صمیمانه ای در طی سالیان گذشته بوده و درج این تصاویر و طرح سؤال چنان برای این مدیر به اصطلاح، اصلاح طلب و اعتدال گرا گران تمام شده که به جای عذرخواهی از برگزاری چنین نشست هایی در گذشتهراه شکایت از منتقدان را در پیش گرفته است!

گفته می شود انتشار متن منتسب به یک عضو شورا در یکی از پایگاه های خبری بسیار برای او دردسرساز شده است. قابل تامل اینکه قسمت هایی از این متن کپی برداری از مصاحبه عضو شورای یکی از کلانشهرهای کشور و برای دو سال پیش بوده است! البته گفته می شود این عضو شورا در محافل غیررسمی گفته است که تنظیم این متن را بر عهده یکی از آشنایان گذاشته و فرد تنظیم کننده به دلیل عدم آشنایی با قوانین و حدود مباحث مدیریت شهری، با جستجویی ساده در اینترنت، متن گفتگوی دو سال پیش عضو شورای یکی از کلانشهرهای دیگر را پیدا کرده و همان را بدون تغییر و کم و کاست به عنوان متن گفت و گوی این عضو شورا در اختیار یکی از سایت های خبری برای انتشار قرار می دهد! غافل از اینکه این موضوع از دید منتقدان دور نمانده و ضربه شدیدی به مقبولیت عضو شورا وارد خواهد کرد.

چندی پیش بود که نوشتیم نماد انتصابات فامیلی در استان تمامی کارکنان سازمان متبوع خود را ملزم به ثبت نام در یک مراسم برای پر کردن سالن محل برگزاری نمود حالا اما گویا این تمام تلاش آقای مدیر نبوده است. گویا وی مدتی قبل از برگزاری این مراسم به نزد برخی کانون های فرهنگی رفته و با قول ارائه کمک های مالی از بودجه بیت المال، از مسئولین این کانون ها می خواهد تا نسبت به ثبت نام فعالان کانون ها در نشست فوق اقدام نمایند و البته از این طریق می تواند بیش از 100 نفر را مجاب به شرکت در همایش فوق الذکر نماید./خزرآنلاين