کاروان دولت تدبیر و امید امروز عازم همدان شدند و تا دقایقی دیگر رییس جمهور و کابینه دولت به همدان وارد خواهند شد.

به گزارش نداي گيلان: امروز همدانی‌ها میزبان بیست و یکمین سفر استانی حجت‌الاسلام حسن روحانی و هیات دولت به استان همدان هستند.
از ابتدای صبح قشرهای مختلف مردم در مسیرهای منتهی به ورزشگاه قدس همدان در انتظار ورود رئیس جمهور هستند که در این سفر به همراه برخی از وزرا معاونان و مشاوران به همدان وارد می‌شود.
محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حمید چیت چیان وزیر نیرو، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حسین قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهور، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه ریزی کشور، سلطانی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری٬ شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و همچنین حجت الاسلام و المسلمین یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها٬ کاروان دولت را در سفر بیست و یکم تشکیل می‌دهند.
دیدار رئیس جمهور با علما و ایثارگران، برگزاری نشست با فعالان اقتصادی، افتتاح پروژه‌ها و حضور در شورای اداری استان از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر یک‌روزه است.
در این سفر سی و چهار طرح عمرانی، زیر بنایی، صنعتی، گردشگری و بهداشت و درمان در استان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
رئیس جمهور به محض ورود به استان همدان در فرودگاه این شهر گفت: امیدواریم در دولت یازدهم قدمهای بلندی برای آبادانی و توسعه استان برداشته شود.
حسن روحانی با بیان اینکه در این سفر مطالبات و نیازمندی‌هایی که مورد توجه مردم است توسط هیات دولت مورد بررسی و توجه قرار گرفته٬ افزود: برنامه‌هایی که برای توسعه و آبادانی استان در نظر گرفته شده است به اطلاع مردم می‌رسد.
وی این سفر را آغاز یک حرکت پرشتاب برای توسعه استان دانست. در فرودگاه همدان استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، ‌نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و معاونان استاندار از رئیس جمهور و هیات دولت استقبال کردند.