مامور قلابی ۴۴ ساله در رشت در عملیات تعقیب وگریز پلیس دستگیر و روانه زندان شد,همچنین شخصی مامور نما که قصد اخاذی از کارکنان و همراهان بیمارستان رازی رشت را داشت دستگیر شد.

به گزارش نداي گيلان: مامور قلابی ۴۴ ساله در رشت در عملیات تعقیب وگریز پلیس دستگیر و روانه زندان شد. سرهنگ رحیم شعبانی فرماندهی انتظامی شهرستان رشت با اعلام خبر گفت: در روز گذشته طی تماس تلفنی مردمی با پلیس مبنی بر اینکه فردی با پوشیدن لباس نیروی انتظامی در یکی از میادین شهر رشت مبادرت به بازدید بدنی و اخاذی از مردم می پردازد که موضوع توسط ماموران این فرماندهی بطور ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت. سرهنگ رحیم شعبانی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با حساسیت موضوع را مورد بررسی قرارداده و پس از اطمینان از صحت گزارش، شخص موصوف را در حالیکه با همان وضعیت در یکی از خیابانها در حال تردد بوده مشاهده کردند. رحیم شعبانی افزود : ماموران کلانتری ۱۲ پس از شناسایی وی را که به محض حضور عوامل گشت قصد فرار با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را داشت پس از تعقیب و گریز در یکی از خیابانهای شهر رشت متوقف و دستگیر گردند.

دستگیری مامور قلابی در بیمارستان رازی رشت

همچنین شخصی مامور نما که قصد اخاذی از کارکنان و همراهان بیمارستان رازی رشت را داشت دستگیر شد. سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام خبر گفت: فرد ۳۳ ساله اهل و ساکن رشت در ساعت اولیه بامداد روز جاری وارد بیمارستان رازی رشت شده و خود را به عنوان یکی ازماموران نهاد های دولتی معرفی می نماید . فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه افزود:مامور پلیس که در بیمارستان مستقر بود به رفتار و حرکات فرد مامور نما مظنون شد و از وی درخواست کارت شناسایی نمود . رحیم شعبانی بیان داشت: متهم که فاقد کارت شناسایی بوده توسط مامور پلیس دستگیر و در بازجویی های فنی علت این کار را اخاذی از همراهان و کارکنان بیمارستان عنوان کرد. فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اعلام اینکه متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت درخواست های غیر معقول توسط افراد که خود را مامور دولتی معرفی می نمایند حتما از وی کارت شناسایی معتبر درخواست کنند.