سخنگوی قوه قضائیه گفت: درباره تبادل جیسون رضائیان هنوز چیزی مطرح نشده است.

به گزارش نداي گيلان:  محسنی اژه ای در حاشیه مجلس ختم آیت الله حاج شیخ علی بابایی رئیس شعبه 16 دیوان عالی کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نظر شما درباره موضوع تبادل جیسون رضائیان خبرنگار متهم به

جاسوسی واشنگتن پست و اینکه قوه قضائیه برای این موضوع برنامه ای دارد یا خیر؟ افزود: هنوز چیزی در این خصوص مطرح نشده است.

وی درباره علت طولانی شدن صدور حکم این پرونده نیز گفت: اطلاعی ندارم و در نشست سخنگو به این موضوع پاسخ خواهم داد.اسماعیلی: حکم جیسون رضاییان در صورت صدور اعلام خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم جیسون رضائیان در صورت صدور اعلام خواهد شد.
اسماعیلی در حاشیه مجلس ختم آیت الله حاج شیخ علی بابایی رئیس شعبه 16 دیوان عالی کشور درباره اینکه آیا حکم جیسون رضائیان صادر شده است یا خیر؟ افزود: اطلاعی ندارم اما اگر صادر شود حتما اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا با وجود اینکه دو هفته پیش حکم مرتضوی اعلام شد اما هنوز به وکیل و یا خود مرتضوی این حکم ابلاغ نشده است، گفت: باید تاکنون ابلاغ شده باشد اگر هنوز ابلاغ نشده احتمالا در فرآیند ابلاغ به وکیلش یا خود متهم است و کارهای ابلاغش انجام می شود.

سراج: پرونده دستگاه‌های خودپرداز به دادسرا رفته است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ‌تحقیقات این سازمان درباره پرونده دستگاه‌های خودپرداز (ای تی ام) تمام شده و پرونده به دادسرا رفته است.

ناصر سراج در حاشیه مجلس ختم آیت الله حاج شیخ علی بابایی رئیس شعبه 16 دیوان عالی کشور درباره پرونده دستگاه‌های خودپرداز افزود:‌ فردی 9 دستگاه ای تی ام از بانک گرفته و حدود 3 هزار تا حساب باز کرده و سه هزار کارت ای تی ام از بانک گرفته است و فرد افغانی را
نیز اجیر کرده و به او پول پرداخت می کرده است.
وی ادامه داد: این فرد با این دستگاه‌های ای تی ام و با این حساب ها تراکنش مالی ایجاد کرده و از طریق آن کارمزد گرفته و آن را بین افراد تقسیم کرده است.
سراج با بیان اینکه این فرد ای تی ام ها را برای سرویس دادن از بانک ها گرفته بود گفت: کارمزد هر تراکنش مالی بیش از دو هزار تومان بود که این کارمزد را بین خودشان تقسیم می کردند یعنی بانک پذیرنده از بانک صادرکننده کارت حق تراکنش گرفته است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره گزارش سیلاب اخیر نیز گفت: این گزارش به مراجع مربوطه ارسال شده است.
سراج درباره اینکه کدام دستگاه مقصر است افزود:‌ به علت محرمانه بودن نمی توانیم بگوئیم کدام دستگاه مقصر بوده است.
وی درباره تعداد دکل های نفتی گم شده نیز گفت: یک دکل بیشتر نبوده است.