رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : نه تنها خودرو ارزان نمی شود بلکه سایر کالاها هم نباید ارزان شود و ارزان هم نخواهد شد .

به گزارش نداي گيلان:  رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : دامن زدن به موضوع ارزان شدن خودرو نوعی تبلیغات سوء علیه تولیدکنندگان و تشویش اذهان خریداران خودرو و سایر کالاها است .
سید رضا نوروز زاده تصریح کرد: نه تنها خودرو ارزان نمی شود بلکه سایر کالاها هم نباید ارزان شود و ارزان هم نخواهد شد .
وی با بیان اینکه دولت می خواهد با افزایش تولید مانع از گرانی شود گفت : ما همین دستور را اجرا می کنیم و اینکه تولید را رشد می دهیم برای این است که قیمت تمام شده کاهش یابد و حرف هایی که در بازار زده می شود و بعضا در رسانه ها مطرح می شود نوعی تبلیغات رسانه ای است .

وی با تاکید بر اینکه  اگر تیراژ تولید بالا نرود حتما افزایش قیمت خواهیم داشت گفت : سیاست دولت بر این است که خودرو درچارچوب سیاست مصوب وزارت صنعت وارد شود ، مونتاژ صرف نداشته باشیم و خودروسازان، تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند .
نوروز زاده با بیان اینکه قیمت خودرو موضوعی سیاسی و اقتصادی است افزود: تمام تلاش دولت در این مدت کاهش تورم بوده به طوریکه نرخ تورم از 40 درصد به حدود 20 درصد رسیده است و امیدواریم در انتهای سال طبق وعده هایی که داده شده به سمت یک رقمی شدن حرکت کند و این به این معنا نیست که قیمت ها پائین می آید بلکه رشد قیمت ها نسبت به سال های قبل کمتر خواهد شد .