من کسانی که راجع به من اخبار کذب و دروغ منتشر کردند را به خدا واگذار می کنم.

به گزارش نداي گيلان:  مازیار دارایی در واکنش به حواشی پیرامون عدم سکونت در ماسوله به عنوان عضو شورای شهر و نامه ۸۰ نفر از مردم ماسوله که به این موضوع اعتراض داشته اند، اظهار کرد: در رابطه صحت امضاء محل تردید وجود دارد زیرا این تعداد که آمده اند و امضاء داده اند باید هویت آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

شرایط ۴ عضو شورای ماسوله یکسان است ولی فقط یک نفر را زیر سوال می برند

وی با بیان اینکه برای چهار عضو دیگر هم چنین موضوعی به طور مساوی وجود دارد ولی نمی دانم چرا از بین این چهار نفر به یک نفر بیشتر توجه می شود، گفت: نشانه این است که یک سری جریانات هستند که قادر به حذف برخی افرادند.

عضو شورای اسلامی شهرک تاریخی ماسوله و نماینده شوراهای گیلان در شورای عالی کشور در ادامه این مطلب افزود: این افراد دلشان نمی خواهد که کار ها در سطح بالا پیش برود و بخاطر اهداف شخصی خودشان به این اقدامات دست می زنند.

دارایی در واکنش به این سئوال که نوشتن که شما در منطقه حضور ندارید آیا این درست است، اضافه کرد: دروغ است، باید ثابت کنند.

وی افزود: من نه تنها نماینده منطقه حوزه خود هستم بلکه نماینده گیلان در شورای عالی کشور هستم و باید امورات شهرستان ها را پیگیری کنم.

دروغگویان را به خدا واگذار می کنم

نماینده شوراهای گیلان در شورای عالی کشور با تأکید بر اینکه از عضویت در شواری عالی کشور برکنار نشدم، افزود: این شلوغ کاری ها رابرای تخریب انجام می دهند.

وی با بیان اینکه از رسانه ها می خواهم همه را به یک چشم نگاه کنند و واقعیت را بنویسند، افزود: من کسانی که راجع به من اخبار کذب و دروغ منتشر کردند را به خدا واگذار می کنم.