مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به حمایت از ۱۱ هزار خانوار مددجوی بدون مسکن، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه و اجاره بهای مسکن پرداخت شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تأمین و ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: ۱۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان بدون مسکن و مستأجر هستند.

وی با بیان اینکه حمایت از این افراد در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، گفت: در همین راستا در شش ماهه نخست امسال ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه و اجاره بهای مسکن به این خانوارها پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال در قالب اجاره بها و ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز در قالب ودیعه مسکن به خانوارهای تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به صورت ماهانه ۲۵۰ هزار تومان اجاره بها مسکن پرداخت می‌کند، اضافه کرد: سقف وام ودیعه مسکن نیز برای مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان است.

اهرابی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد ریال نیز برای ۹۲۸ مورد خدمات عمرانی در زمینه ساخت مسکن پرداخت شده است، گفت: این مبلغ در زمینه تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت هزینه کرده است.