بهروزی فر با بیان اینکه جلسات بی ثمر و متعدد مسئولان مردم را کلافه کرده است، افزود: مسئولان باید در همه روز پاسخگوی مردم بوده و جلسات خود را به پایان ساعت کاری موکول کنند.

به گزارش ندای گیلان از فومن،خلیل بهروزی فر در جمع اهالی بخش سردارجنگل فومن با بیان اینکه مشکلات روستاهای فومن و شفت برای ما مشهود و قابل لمس است، گفت: مشکلات مناطق مختلف فومن مشابه است.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه هیچ نماینده مجلس و مدیری نمی تواند بگوید ما از مردم طلب کاریم و مردم از مسئولان طلبکار هستند، افزود: برخی سیاسیون مردم را پله خود دانسته و می گویند که مردم بع ما بدهکار هستند.

وی با تاکید براینکه رای مردم اعتماد مردم است، گفت: اعتماد مردم باید از سوی منتخبین مردم حفظ شود.

بهروزی فر با اشاره به اینکه نمایندگان پس از انتخاب شدن بدهکار مردم هستند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم باید بی منت باشد.

خلیل بهروزی فر با یادآوری اینکه انجام وظایف مسئولان شق القمر نیست، ادامه داد: بنر قدردانی از مسئولان بخاطر انجام وظایف ضرورتی ندارد.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید بخاطر از دست دادن فرصت های خدمت از مردم عذر خواهی کنند، اضافه کرد: نمایندگانی که کارهای اجرایی نکرده اند در عرصه خدمتگزاری به مردم ناتوان خواهند شد.

بهروزی فر با بیان اینکه اکثر کاندیداها به اندازه بنده سابقه مدیریت اجرایی در سطوح استان نداشته اند، متذکر شد: نماینده ای که هنوز سر از بودجه و قوانین در نمی آورد چگونه میخواهد حق مردم را مطالبه کند.

خلیل بهروزی فر با تصریح براینکه عدم آگاهی برخی مسئولان وقت و گذشته موجب اتلاف اعتبارات مالی و وقت مردم شده است، ادامه داد: بازنگری طرح های هادی، راه سازی، برق رسانی، آب رسانی و تسهیل کشاورزی مطالبه مردم روستاها است.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان آینده باید قوانین دست و پاگیر و بی ثمر را اصلاح کنند، اضافه کرد: معضلات منابع طبیعی و طرح های هادی نباید مردمان بومی را از روستاها فراری بدهد.

وی با یادآوری اینکه وجود آب شرب سالم در روستاها حق مردم فومن و شفت است، اظهار داشت: مجلس و نمایندگان مخلص، دلسوزک توانمند، پاک‌ و خداترس مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

خلیل بهروزی فر با اشاره به اینکه مدیران نباید متکی به کار در ساعات اداری باشند، افزود: مردم رئیس مسئولان هستند و مدیران باید اخلاق و روحیه جهادی و مردمی داشته باشند.

بهروزی فر با تاکید براینکه معامله گر ها وقتی برای مردم نخواهند گذاشت، متذکر شد: کسانی که کرسی های خدمتگزاری به مردم را به مزایده می‌گذارند در اختیار مردم و انقلاب نخواهند بود.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات فومن و شفت هل نشدنی نیستند، اضافه کرد: دلداده مردم، خود را از مردم دانسته و بجای خدمتگزاری، مال اندوزی و خوش گذرانی نمی کند.

وی با تاکید براینکه اراده مردم فومن و شفت میتواند شرایط ها را تغییر دهد، افزود: انسجام و وحدت مردم کوه مشکلات را حلاجی می کند.

بهروزی فر با تاکید براینکه درب اداراتی که در خدمتگزاری به مردم ناتوان هستند تخته شود بهتر است، گفت: بنده هرجا مسئول بوده ام، با مدیران ناکارآمد کنار نیامده و آنها را تحمل نکرده ام.

خلیل بهروزی فر با تصریح براینکه مسئولان مردم آزار جایشان بر روی کرسی خدمتگزاری نیست، ادامه داد: نمایندگانی که در مسائل مالی دست آلوده و ریگ در کفش داشته باشند، جیب شخصی را به مردم ترجیح خواهند داد.

وی با تصریح براینکه ضعف مدیریتی فومن و شفت داد مردم را بالا آورده است، خاطرنشان کرد: نماینده های آلوده در مقام دفاع از مردم سکوت خواهند کرد.

بهروزی فر با بیان اینکه جلسات بی ثمر و متعدد مسئولان مردم را کلافه کرده است، افزود: مسئولان باید در همه روز پاسخگوی مردم بوده و جلسات خود را به پایان ساعت کاری موکول کنند.

خلیل بهروزی فر با بیان اینکه رای مردم به نمایندگان اجازه وکالت می دهد، افزود: جایگاه موکل از وکیل بالا تر است.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان دیگر باید درب هارا به سوی مردم باز کنند، گفت: مسئولان پشتیبان مردم و جوانان شهری و روستایی باشند.

بهروزی فر با بیان اینکه ایجاد رونق در تولید در گردشگری، کشاورزی، صنعت و بازار، اشتغال جوانان را ایجاد می کند، افزود: سهم خواهی برخی مسئولان از سرمایه گذار ها، برکت را از منطقه برده است.

وی با یادآوری اینکه زندگی من مانند مردم عادی است، افزود: بنده یک واحد آپارتمانی معمولی در یکی از شهرک های رشت داشته و خودرو بنده هم برای مردم مشخص است.

خبرنگار:عرفان منصوریان