در روز های آینده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایى گیلان تغییر و على جعفرى جایگزین محمدعلى فرامینى خواهد شد.

براساس شنیده های موثق ، در روز های آینده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایى گیلان تغییر و على جعفرى جایگزین محمدعلى فرامینى خواهد شد.

شایان ذکر است از حدود چند ماه پیش با قوت گرفتن اعتراض نمایندگان استان نسبت به عملکرد ضعیف و نحوه مدیریت فرامینى و نامه هاى اعتراضى کارکنان نسبت به وضعیت نابه سامان شرکت شایعاتی مبنی بر تغییر و جابه جایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایى استان مطرح شده بود و حال با بیان این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی روزهاى اخیر از سوى ابوذر ندیمى نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامى، قوت و قدرت بیشترى گرفته است.

شنیده ها حاکی از این است که، علی جعفرى مدیراسبق شرکت آب و فاضلاب روستایى شهرستان هاى سیاهکل و آستانه اشرفیه و مدیر کنونى نظارت بر بهره بردارى شرکت آب و فاضلاب روستایى استان، اقبال بیشتری جهت تصدی مدیر عاملى شرکت آب و فاضلاب روستایى استان را دارد. لازم به ذکر است محمد على فرامینى از سال ٨٩ تاکنون این جایگاه را در اختیار داشته است.

چند ماه گذشته نیز مخاطبان تدبیرشرق شاهد اعتراض های گسترده کارکنان آب روستایی گیلان بودند که حساسیت تغییر فرامینی را بیش از گذشته نمایان می کند