برای رسیدن به توسعه گردشگری در گیلان نیاز است که فارغ از نگاه جزیره ای با همکاری و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه عمل کرد

به گزارش ندای گیلان،حسن مهرور اصل در گفتگویی با بیان اینکه هتل های گیلان در اکثر روزهای سال خالی از میهمان هستند اظهار کرد: به غیر از سه تا چهار روز نخست تعطیلات نوروزی، هتل های گیلان در مابقی ایام سال خالی از میهمان هستند.

وی افزود:

سرمایه گذاران در حوزه گردشگری که به طور تخصصی در این حوزه وارد شده اند و به ارائه خدمات استاندارد به میهمانان و مسافران اقدام می کنند باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

مهرور اصل با انتقاد از تعدد مسافرکاشانه ها و کمپینگ های داخل شهرها برای میزبانی از مسافران نوروزی و استقرار آن ها گفت: وجود کمپینگ ها برای استقرار مسافران نوروزی، موجب بروز مشکلات اخلاقی و همینطور از بین رفتن نظافت شهرها می شود در حالی که فلسفه ایجاد کمپینگ ها در خارج از شهرها برای استقرار مسافرانی است که علاقمند به برپایی چادر هستند.

رئیس جامعه هتلداران گیلان تصریح کرد:

در داخل شهرهای گیلان هتل های متعدد با تنوع قیمت وجود دارد که متنوع ترین خدمات را به مسافران ارائه می دهند لذا نیاز است که با حمایت از هتلداران که سرمایه گذاران تخصصی حوزه گردشگری هستند، به توسعه صنعت گردشگری کمک کنیم.

مهرور اصل همچنین به مدیریت ترافیک در شهرها اشاره و بیان کرد: وجود ترافیک در شهرها می تواند نشان دهنده حضور پرشور مسافران باشد در حالی که هدایت آن ها به بیرون از شهرها هیچ کمکی به گردشگری نمی کند زیرا توقف و ماندگاری مسافران در شهرها را کاهش می دهد.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه گردشگری در گیلان نیاز است که فارغ از نگاه جزیره ای با همکاری و حمایت از سرمایه گذاران این حوزه عمل کرد.مهر