رئیس شورای بخش سردار جنگل شهرستان فومن گفت: توسعه روستایی در بخش سردار جنگل نیازمند اعتبار است.

به گزارش ندای گیلان: وظایف شورای بخش را نسبت به شوراهای روستاها، همکاری و تعامل دانست و اظهار داشت: باید بر کارهای شورای اسلامی روستاها  به منظور رعایت وظایف قانونی نظارت کامل شود و بررسی مشکلات  روستاها و  شوراهایی که فاقد دهیاری هستند را می‌توان از جمله وظایف شورای بخش نامید.

وی افزود: تشویق مردم برای همکاری و هماهنگی لازم برای پیشبرد اهداف روستا و سرمایه‌گذاری در امور برنامه‌های عمرانی،کشاورزی، حمل ونقل، بهداشت، امور فرهنگی و مذهبی از اولویت‌های اصلی شوراها است.

وی خاطرنشان کرد: بنده هم به‌عنوان عضو کوچکی از شورای بخش، از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا دارم که برای آن‌که بتوانیم جلوی مهاجرت جوان به شهر را بگیریم، روستاها را آبادتر نگهداریم و باید امکانات رفاهی در روستاها را نیز بیشتر کنیم تا جلوی مهاجرت به شهرها گرفته شود.

صمیمی فر بخش سردار جنگل را یکی از مناطق زیبا و بکر گردشگری  شهرستان و استان دانست و از مسئولان  خواست به این منطقه  نگاه ویژه داشته باشند و افزود:  با کمک همه مسئولان و شوراهای فعال روستاها بتوانیم در عمران و آبادانی روستاها موفق باشیم.

رئیس شورای بخش سردار جنگل عملکرد شوراها در بخش سردار جنگل را خوب دانست و افزود: شوراها یک نهاد مردمی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی برای عمران و آبادانی در روستاها تلاش می‌کند.

وی افزود: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و ما از مسئولان شهرستان خواستاریم با شوراهای روستا همکاری و تعامل  بیشتری داشته باشند.

صمیمی‌فر مشکلات روستاهای بخش را نبود اعتبارات کافی برای کارهای عمرانی در روستاها، ترمیم جاده‌های روستایی، نداشتن تلفن ثابت دانست چون این منطقه توریستی است احتیاج به اینترنت دارد.

وی افزود: خطرسیلاب در رودخانه‌های ماسوله روخان که باید چاره اساسی  برای این مشکل کرد و نبود بعضی از روستاها فاقد دهیاری و اعتبار عمرانی را می‌توان از جمله معضلات این بخش نامید که امیدوارم مسئولان محترم استانی و شهرستان برای این مشکلات چاره بیندیشند.

رئیس شورای بخش سردارجنگل از شورای روستاهای بخش خواست که ا گر اختلافی  بین اعضاء  شورا وجود دارد حل کنند، چون این اختلافات باعث می‌شود تا روستا و مردم ضرر کنند.

وی تصریح کرد: بنده و دیگر اعضای شورای بخش همیشه سعی کردیم از حقوق شوراها دفاع کنیم چون بر این اعتقادیم شوراها به‌عنوان نماینده مردم در روستا‌ها هستند.

صمیمی‌فر از همکاری و تعامل همه جانبه نماینده محترم، فرماندار محترم، بخشدار محترم سردار جنگل، اعضای محترم شورای اسلامی بخش سردار جنگل و  از همکاری مسئولان شهرستان که با شوراهای اسلامی روستاها دارند کمال تشکر را دارم.