مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور در راستای گذر از پیک بار تابستان سال‌جاری و همچنین تداوم تامین برق پایدار برای سال‌های آتی بصورت مستمر و همیشگی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نشست ابراهیم نجفی نماینده شهرستان آستانه اشرفیه، با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به میزبانی این شرکت صورت گرفت.

در این نشست نجفی اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ است.

مهدیزاده اظهار داشت: تمامی تلاش مجموعه صنعت برق کشور در راستای گذر از پیک بار تابستان سالجاری و همچنین تداوم تامین برق پایدار برای سال‌های آتی به صورت مستمر و همیشگی است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه‌های آسیب دیده و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده و جایگزینی آن‌ها با کابل خودنگهدار از اولویت‌های بسیار مهم این شرکت در سال جاری است و با پیگیری لازم ان شاءالله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آن‌ها در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد.