مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی اینشرکت باتوجه به فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ سامانه کم فشار، احتمال وزش باد گرم شدید خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی اینشرکت باتوجه به فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ سامانه کم فشار، احتمال وزش باد گرم شدید خبر داد.

وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ سامانه  کم فشار و احتمال  ووزش بادشدید به گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

هنرمند گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان  از ابتدای سال گذشته دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار  با شناسایی و رفع عیب  نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، با سرعت و جدیت درحال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق  باشیم.

وی عنوان کرد:  با توجه به شرایط ویژه  تامین گاز نیروگاههای برق، مشترکین میتوانند  با مدیریت مصرف  فصل زمستان با روشهای بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه ، کم کردن روشنایی پارکینگ  آپارتمانها  و کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند تا تمام هم وطنان ما در سراسر کشور در فصل سرد، از خانه ای گرم و روشن بهره مند شوند.

وی در انتها تصریح داشت راحت ترین  و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir   و یا کافه بازار قابل دسترس می باشد.