مدیر مالی هلدینگ انبوه سازان آرش گفت: تعهد مدیریت هلدینگ مبنی بر پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان و همچنین صورت وضعیت پیمانکاران از جمله وجه تمایز شاخص این مجموعه پویا و موفق است.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از دپارتمان رسانه هلدینگ انبوه سازان آرش در راستای معرفی بخش های مختلف این هلدینگ و گفتگو با مدیران آن اینبار گپ و گفتی با یکی دیگر از مدیران جوان این مجموعه انجام داده ایم که از حضور مبارکتان می گذرد.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را عنوان بفرمایید؟
با سلام و خسته نباشید، بنده امیر مومن هستم، متولد تیر ماه ۱۳۶۵، و دارای مدرک کارشناسی حسابداری. از سال ۱۳۸۶ در حوزه مالی و حسابداری مشقول به فعالیت هستم. ابتدای شروع بکار بنده از سال ۸۶ در موسسه خدمات حسابداری و حسابرسی گیل دشت به عنوان کمک حسابدار بودم و بعد از آن در سال ۸۸ به مدت ۱۸ ماه در شرکت نماد خودرو شرق گیلان به عنوان حسابدار مشغول فعالیت بوده ام و در شهریور ماه سال ۸۹ به مدت ۹ سال تحت پست های سازمانی حسابداری فروش، حسابدرای خزانه و تنخواه، حسابداری خرید و انبار در شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران تحت عنوان هلدینگ عظام مشغول فعالیت بوده ام.

چه مدت است که در هلدینگ انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی حضور داشته اید؟

از دی ماه سال ۹۸ همکاری خود را با شرکت انبوه سازان آرش آغاز نموده ام و در بخش حسابداری ابتداء به عنوان رئیس حسابداری و سپس مدیریت مالی قبول مسئولیت داشتم.

چه وجه تمایزی در هلدینگ انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

به نظر بنده روحیه همدلی و همکاری گروهی بین همکاران این مجموعه بزرگترین حسن در کنار اعتماد مدیریت مجموعه در استفاده از نیروهای جوان و با اخلاق و متعهد است. مضافاً تعهد مدیریت هلدینگ مبنی بر پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان و همچنین صورت وضعیت پیمانکاران از جمله وجه تمایز شاخص این مجموعه پویا و موفق است.

نگاه شما نسبت به آینده این هلدینگ چیست؟

با توجه به نبوغ تصمیم گیری مدیریت و استراتژی های بلندمدت جهت دسترسی به اهداف سازمانی و حمایت همه جانه مدیریت مجموعه از پرسنل و پتانسیل بالای نیروی جوان و متعهد شاغل، آینده هلدینگ انبوه سازان آرش چه در سطح استانی و چه کشوری بسیار روشن و موفق خواهد بود.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این هلدینگ وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

عوامل مختلفی وجود دارند که به برخی از این موارد اشاره میکنم؛
تاکید بر اهمیت کار گروهی و تصمیمات جمعی، تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به مشتری، برنامه ریزی های بلند مدت و حساب شده در زمینه پیشبرد پروژها، استفاده از مدیران و پرسنل خلاق و با نگیزه و کمک های خیرانه از جمله آنان است.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه هلدینگ انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

با توجه به ماهیت کار واحد مالی با کلیه واحدها و بخش های مجموعه ارتباط تنگاتنگی داشته و در این بین واحد سفارشات و خرید و قراردادها با عملکرد مناسب و بدور از اشتباه و خطا باعث تاثیر مثبت در روند تصمیم گیری های سازمانی و برآوردهای هزینه ایی و تامین مالی است.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا هلدینگ انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟تاثیرات منفی این بیماری در اقتصاد کل دنیا برکسی پوشیده نیست. گسترش این بیماری از دو جنبه بر عملکرد بنگاه های اقتصادی تاثیر گذاشته است. یکی اینکه طرف تقاضا را محدود کرده است و دوم اینکه توان تولید بنگاه‌های اقتصادی به شدت کاهش یافته است و در این بین صنعت ساختمانی و ساخت و ساز بیشترین آسیب را از کرونا دیده است.
البته در شرکت انبوه سازان آرش با تدابیر و راهکارهای مدیریتی موثر و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، قویتر از قبل عمل شده و این امر سبب گردیده تمامی پروژه ها با قدرت به مسیر خود ادامه دهند و خللی در زمان تحویل و افتتاح پروژه ها صورت نگیرد. لازم به ذکر است که در این ایام تعدیل نیرویی در شرکت صورت نگرفته است و چه بسا همکاران عزیز دیگری نیز به جمع خانواده بزرگ انبوه سازان آرش اضافه گردیده اند.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید که میخواهید عنوان کنید بیان بفرمایید؟

در پایان از مدیریت هلدینگ آرش تشکر میکنم که با وجود تمامی مشکلات موجود اعم از شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات اقتصادی همواره با تصمیمات و برنامه ریزی های درست و به موقع باعث موفقیت روز افزون مجموعه شده اند.