فرماندار رشت با ابراز امیدواری در جهت افتتاح فاز اول پروژه آرش مارکت و اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم، تاکید کرد: با تمام توان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمید رضا امام پناهی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار لشت نشاء، از روند اجرایی فاز یک پروژه آرش مارکت در منطقه زیبا کنار بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ما خودمان را موظف به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می بینیم، افزود: امیدواریم با پیگیری و رفع مشکلات سرمایه گذران فعال بخش خصوصی در سطح شهرستان بتوانیم سرعت کارشان را تسریع نمایم.
نماینده عالی دولت در مرکز استان بر ضرورت برخورد مناسب مدیران و دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم سرمایه‌ها به‌ راحتی از شهرستان و استان خارج شوند بلکه باید تمام توان خود را برای جذب و شکوفائی آن‌ها را بکار بگیریم.
امام پناهی با اشاره به اینکه با افتتاح فاز اول پروژه آرش مارکت ۲۰۰ نفر در این مجموعه به صورت مستقیم به مشغول کار می شوند، افزود: توسعه هر جامعه، تولید و رونق اقتصاد است، چنانچه خدمات زیادی در جامعه ای صورت گیرد در صورت عدم حمایت از تولید ،گویی هیچ خدماتی انجام نیافته است.
گفتنی است فرماندار رشت در ادامه این بازدید با حضور در ساحل زیبا کنار، از آخرین وضعیت سواحل بعد از آزاد سازی به نفع مردم بازدید کرد.