پس از انتشار خبر استخدام ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم در آرش مارکت زیباکنار توسط این هلدینگ در شرایط نامطلوب اقتصادی کنونی واکنش های گوناگونی در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی نسبت به این اقدام مثبت برای جوانان گیلان زمین صورت پذیرفت که جملگی تحسین مدیران این هلدینگ و برادران تقی پور را در برداشت.

به گزارش  ندای گیلان از رشت و به نقل از دپارتمان رسانه هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی پس از انتشار خبر استخدام ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم در آرش مارکت زیباکنار توسط این هلدینگ در شرایط نامطلوب اقتصادی کنونی واکنش های گوناگونی در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی نسبت به این اقدام مثبت برای جوانان گیلان زمین صورت پذیرفت که جملگی تحسین مدیران این هلدینگ و برادران تقی پور را در برداشت.

صفحه اینستاگرامی زیباکنار نوشت: در این اوضاع بد اقتصادی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰۰ نفر آنقدر بزرگ است که باید ایستاده برادران تقی پور را تشویق کرد!

صفحه اینستاگرامی گیلان زمین نوشت: کار آفرینان گیلانی خداقوت

صفحه پایگاه خبری ندای گیلان نوشت: ایجاد اشتغال پایدار در شرایط بحران اقتصادی بدون دریافت تسهیلات دولتی خداقوت قهرمانان واقعی!

 

بسیاری از صفحات مجازی و کاربران نیز این مجموعه و مدیرانش را مورد مدح و ستایش قرار دادند.

همچنین بسیاری از متقاضیان شغل نیز با کامنت و دایرکت درصدد استخدام در این مجموعه با شرایط مطلوب برآمده‌اند که هلدینگ آرش مفتخر است که توانسته بار کوچکی از ایجاد اشتغال استان گیلان را بدوش کشیده تا بتواند سهمی در ایجاد آرامش افراد استخدام شده و خانواده های آنان داشته باشد.
آرش مارکت زیباکنار یک مرکز خرید چند منظوره تجاری، تفریحی و فرهنگی است که علاوه بر ۷۰ غرفه فروشگاهی دارای رستوران، کافی شاپ، فودکورت، پارک بازی کودکان، سالن چند منظوره همایش با ظرفیت ۴۰۰ نفر است.
این مرکز خرید در دو بخش فروش آنلاین و حضوری فعالیت خواهد نمود که پشتیبانی آنلاین و پست اکسپرس در محدوده نیز از جمله خدمات متمایز این مارکت محسوب می گردد.
فاز اول این مرکز خرید در حال آماده سازی برای افتتاح می باشد که فاز دوم آن نیز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال آماده سازی است.