مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه عده ای از ابتدا نمیخواستند آخوندی رای بیاورد گفت:طیف مخالف دولت از همان زمانی که آقای روحانی وزرای خود را به مجلس معرفی کرد، تمام تلاش خود را به کار بست تا شش وزیر به کابینه راه پیدا نکنند.

به گزارش نداي گيلان: مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه عده ای از ابتدا نمیخواستند آخوندی رای بیاورد گفت:طیف مخالف دولت از همان زمانی که آقای روحانی وزرای خود را به مجلس معرفی کرد، تمام تلاش خود را به کار بست تا شش وزیر به کابینه راه پیدا نکنند.

وی افزود:از آن شش وزیر، سه نفر رای اعتماد اولیه را کسب نکردند. اما در مقابل سه نفر هم وارد کابینه شدند که عبارتند از آقای زنگنه، آقای ربیعی و آقای آخوندی. هر چند در میانه راه برکناری آقای فرجی‌دانا برای این طیف از اهیمت بیشتری برخوردار شد. به نظر من بستر استیضاح امروز وزیر راه و شهرسازی همان تقابل‌های اساسی با وزرای نزدیک به جریان اصلاحات است. جریان مخالف دولت در تمام این مدت نشان داده که در برخورد با دستگاه اجرایی بیش از هر چیز متوجه مسایل سیاسی است. من درباره استیضاح آقای آخوندی یک تحلیل مشخص و یک پیش‌بینی مشخص دارم.

تحلیلم این است که استیضاح سیاسی است و پیش‌بینی‌ام هم این است که این طرح به هیچ عنوان موفق نخواهد بود.