مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از برگزاری همایش «دولت الکترونیک، کاربردها، فرآیندها و وظایف دستگاه‌های اجرایی» 24 شهریورماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان:محمدحسین هوشنگی امروزبا اشاره به توسعه کمی و کیفی الزام‌ها و کاربردهای دولت الکترونیک در جامعه اظهار کرد: 24 شهریور ماه جاری همایش آموزشی «دولت الکترونیک، کاربردها، فرآیندها و وظایف دستگاه‌های اجرایی» به منظور بهره‌مندی از توانمندی و تجربه مسئولان کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

وی به همکاری استانداری گیلان در برگزاری همایش مذکور اشاره کرد و افزود: دانشگاه گیلان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در برگزاری همایش «دولت الکترونیک، کاربردها، فرآیندها و وظایف دستگاه‌های اجرایی» همکاری لازم با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات را انجام دادند.

هوشنگی با بیان اینکه همایش مذکور در سالن حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدعلی نجفی استاندار گیلان از میهمانان ویژه همایش «دولت الکترونیک، کاربردها، فرآیندها و وظایف دستگاه‌های اجرایی» در استان هستند.

مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ارتباطات و فناوری گیلان همایش مذکور را یک‌روزه خواند و بیان کرد: گواهینامه آموزشی برای افرادی که در همایش مذکور شرکت کنند، از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان صادر می‌شود.