به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش «جشنواره بزرگ بادبادکها»  به همت هیات ورزشهای همگانی گیلان و با مشارکت جامعه ورزشی استان  برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از آستارا، صبح امروز با حضور عباس صابر ،فرماندار شهرستان آستارا ،علیرضا زهری رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان مسئولین ورزشی شهرستان آستارا ، و جامعه ورزشی استان جشنواره بادبادکها در منطقه زیبای حیران (با شعار حیران نگین گیلان) گیلان برگزار شد.

علیرضا زهری رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان در حاشیه این جشنواره اظهار داشت:یکی از اهداف هیات ورزش های همگانی گیلان بعد از انتخابات مجمع و برگزیده شدن اینجانب نگاه ویژه به همایش ها و مناسبت های مختلف در نقاط مختلف استان است.

زهری با بیان اینکه این رویکرد به چند منظور اتخاذ شده است، افزود:مهمترین آنها ،معرفی نقاط مختلف گردشگری و توریستی استان به سراسر کشور و اطلاع رسانی به مسئولین برای حمایت از صنعت توریسم و گردشگری در استان گیلان است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری جشنواره ها و مناسبت های مختلف ورزشی می‌توان سهم بسزایی در ارتقا صنعت گردشگری استان ایفا کرد.

زهری افزود: جشنواره بادبادک ها را در هفته تربیت بدنی در منطقه زیبا و مرزی بین استان گیلان و استان اردبیل، حیران انتخاب کردیم که باردیگر ، این منطقه زیبا و سرسبز را به عنوان نگین گیلان معرفی کنیم.

رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان با تصریح بر اینکه درآینده هم برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی در نقاط مختلف استان  جز برنامه های مهم این هیات است، گفت: هدف، عدم متمرکز شدن بر مرکز استان و اجرای این برنامه در سراسر استان است تا گیلانی های عزیز بتوانند در همه شهرستانها از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

عکاس:مطهره آزاد

  • نویسنده : نوشین میربلوک