تعالی رفتار پلیس و برخورد با معتادان متجاهر با کمک دیگر دستگاه‌ها جزو اولویت‌های مهم پلیس گیلان در سالجاری است.

به گزارش نداي گيلان: عملکرد پلیس در گیلان را خوب توصیف کرد و اظهار کرد: پلیس گیلان باید به عنوان یک الگو نقش ایفا کند.

وی با اشاره به بهای هفته ناجا در استان افزود: به مناسبت هفته ناجا بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی و حضور کارشناسان و فرماندهان پلیس در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان برقراری امنیت را دغدغه مهم انسان‌ها دانست و تصریح کرد: با مشارکت تمام آحاد جامعه امنیت اجتماعی پایدار میسر می‌شود.

وی راهبرد نیروی انتظامی در سال‌های اخیر را دستیابی به امنیت پایدار با کمک مردم دانست و گفت: مشارکت عمومی مردم در تأمین امنیت باید نشأت گرفته از اعتماد به پلیس باشد.

میرحیدری مشارکت تمام دستگاه‌ها در کنار پلیس را موجب ارتقای بیشتر  امنیت در جامعه دانست و یادآور شد: ایجاد تعامل اجتماعی برای پیشگیری کم هزینه‌تر از برخورد قهری است.

وی با بیان اینکه در برخورد با معضلات اجتماعی باید نگاه اجتماعی خود را وسیع کنیم، خاطرنشان کرد: به‌روز کردن دانش و پلیس تخصصی از اولویت‌های کار ماست.

رئیس پلیس گیلان وظیفه اصلی پلیس را ایجاد امنیت در جامعه خواند و یادآور شد: لازمه برقراری آرامش در جامعه برخورداری از دانش‌محوری در پلیس است.

وی افزایش توان آموزش مجموعه پلیس را موجب آرامش بیشتر مردم و ارائه خدمات بهتر عنوان کرد و متذکر شد: در قرارگاه جهادی علاوه‌ بر بحث فراگیری پلیس تخصصی، توان رزمی و یگان‌ امداد و عملیات، برای توان جسمی پلیس نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

میرحیدری روحیه خدمتگزاری در نیروی انتظامی را شاخص خواند و گفت: تعالی رفتار پلیس و برخورد با معتادان متجاهر با کمک دیگر دستگاه‌ها جزو اولویت‌های مهم پلیس گیلان در سال جاری است.

وی با تأکید بر ضرورت قدر سهم دستگاه‌های فرهنگی در انجام وظایف خود، یادآور شد: ضعف در انجام کارهای فرهنگی موجب افزایش مأموریت‌های پلیس شده است.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی در مرحله آخر کار دستگاه‌های فرهنگی باید وارد شوند و با جرم و ناهنجاری برخورد کنند و امیدواریم برای ساماندهی وضعیت فرهنگی با همدلی و همزبانی در کنار دستگاه‌های مربوطه بتوانیم قدر سهم خود را ایفا کنیم.