لشگری گفت: انتظار ما این بود که در حوزه های مختلف انتخابیه، اصلاح طلب ها وضعیت بهتری داشته باشند

به گزارش ندای گیلان کمال لشگری با اشاره به نتایج انتخابات مجلس در گیلان، اظهار کرد: انتظار ما این بود که در حوزه های مختلف انتخابیه، اصلاح طلب ها وضعیت بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به نتیاج آرا در تالش، گفت: در حوزه انتخابیه تالش نماینده مورد تایید اصلاح طلبان را برنده انتخابات می دانستیم ولی در هرصورت بعضی مسائل انتخابات را مهندسی می کند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به فضای انتخاباتی استان در برخی حوزه ها اعلام کرد: همه احزاب برای نهادینه شدن دموکراسی تلاش می کنند اما شاهد اتفاقاتی مانند خرید رأی در برخی موارد هستیم.

لشکری با بیان اینکه در بعضی حوزه ها کاندیدای ما پیروز شد، گفت: ولی انتظارمان پیروزی در حوزه های بیشتری بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از کاندیداهای معرفی شده اختلاف فاحشی با نفر دوم مورد حمایت شورای مشورتی دارند، بیان کرد: در جلساتی که با ۳کاندیدای اصلاح طلب داشتیم آقای جعفرزاده پذیرفته بودند که ۲کاندیدای دیگر در کنارش باشند.

لشکری ادامه داد: طبیعی است که برای بعضی از طرفداران اقای جعفرزاده بهتر و در اولویت باشد و در نهایت به آن تک رأی دهند.

وی با بیان اینکه برخی از آقایان بودند که جعفرزاده را خط قرمز می دانستند و نمی خواستند به هیچ عنوان وارد مجلس شود، افزود: جعفرزاده خط قرمز ماست که البته با آرای قابل ملاحظه به مجلس راه یافت.

دبیر حزب مردم سالاری با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات، گفت: الان تمرکز ما روی آقای حسنی جویباری است و قطعا سنگ تمام خواهیم گذاشت که وی نفر دومی باشد که به مجلس راه پیدا می کند.

وی ادامه داد: ما از نتیجه احزاب و گروهای سیاسی مختلف چپ و راست تمکین کردیم و حضور مردم با هر نگاه سیاسی حضور حداکثری و باشکوه بود.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه در نهایت برنده این انتخابات احزاب، گروها و تشکل هایی بودند که در هرصورت با فعالیتشون مردم را به پای صندوق های رای کشاندنئ و باعث افتخار کشور ماست که مردم در تمام عرصه ها حضور فعال و گسترده ای دارند و پایه های نظام را با حضورشان محکم می کنند.

منبع:کاسپین